elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

Stolt över det jag gjort - bilder

Av Elin - 7 januari 2015 20:45

Har varit en väldigt lugn dag idag, då det var sista lovdagen och jag ville bara ladda upp mig inför morgondagen! Jag är inte alls taggad, men det ska väl bli skönt och komma tillbaks till rutiner och träffa folk igen! 

Dock inte taggad på och gå upp tidigt om man säger så xD HAHA kommer säkert undra varför klockan ringer och ligga kvar!


Suttit vid datorn för det mesta, skrivit ett "inlägg" som tog tid och tårar som rann i samband med det. Det var jättekul och skriva då det var ett väldigt fint minne, men ändå så blev det väldigt jobbigt då och då..jag är dock VÄLDIGT stolt över mig själv att jag skrev om det och det känns så bra nu efteråt och jag vet att det kommer komma till något bra och nyttigt tillsist! Jag längtar tills jag får se och läsa det. Ska skriva sen när inlägget är uppe och någon annan gång skriva en fortsättning, som gjort en del att jag mått så dåligt..jag vet att jag stärkt mig mycket och att jag nu är beredd på och prata och skriva om det! 


Var ute och fotade lite i snön, byggde en ljuslykta och fixat mig och väskan inför skolan. Nu får jag ej glömma att ställa klockan så att den ringer imorgon! 


Ska försöka svara på lite kommentarer och kolla bloggar nu innan jag lägger mig, hinner nog inte alla men ska försöka med dem flesta då jag måste försöka komma i säng i tid. 

______

Imorgon är det skolan, blir dock en lugn skolstart då jag slutar tio över ett. Skönt det men torsdag är en tråkig dag i skolan så vi får se hur dagen blir. Hoppas på det bästa! :-) 

Jag önskar er en fin dag imorgon!

                                 


 
 
Ebba

Ebba

7 januari 2015 21:29

Så fina bilder!<33 Jättefin hund!<3

Haha, jag lär tänka precis samma när mitt alarm ringer imorgon eller att det brinner! XD ;)

Åh nice att sluta tio över ett, vi ska tydligen gå enligt våra gamla scheman så slutar inte förrens tio över tre.. =(

Sv 1; Awwww tack finis!<33 :** Kommer upp bilder imorgon, troligtvis efter skolan slutat! =D <33 :**

Sv 2; Inte jag heller.. Har sån panik över imorgon just nu! =/

Sv 3; Åhh tack sötis!<33 :**

Sv 4; Absolut, vi är VERKLIGEN värda det!<33

Sv 5; Ja, får hoppas på det! =) <33

Detsamma & MASSA KRAMAR FINA DU!<33 Lycka till imorgon! =D
Love U & sov gott!<33 :***

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

7 januari 2015 21:41

Måste bara säga att det var jätte roligt med alla bilderna♡♡ Så fina också!!
Aaah jo det ska bli skönt att komma tillbaka "rutinerna" men jobbigt med alla läxor och all sådan skit som väntar....:///
ÅÅh vad bra gjort av dig!! Det inlägget kommer bli så roligt att läsa!! Särskilt när du lag ner så mycket tid på det och blev så stolt! Jättebra av dig att ta dig igenom det♡ ♡♡

Hoppas du får en jättebra dag imorgon! Så skönt att slut 13, sååå fubbigtXd jag slutar typ 16......tror det:((
Hahha jaja! tusen kramar till dig♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

7 januari 2015 22:10

DUKTIGT! Så bra jobbat, härligt :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

7 januari 2015 22:26

Svar: Jag tycker det är värt att köpa dem :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Gina

Gina

8 januari 2015 14:26

du är stark gumman! och så grymt fina bilder :D <3

http://www.kissen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards