elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 januari 2015

Ansiktsmask - tidsinställt!

Av Elin - 26 januari 2015 09:45


Köpte ansiktsmasken på Dollarstore för 10 kronor - billigt billigt! 

Den ska lukta gurka, men jag tycker att den luktar lime - helt gudomligt enligt mig! 

Jag tycker i helhet att masken är helt okej. Den gör en mjuk, friskar upp ens ansikte och tar bort smuts. Dock trodde jag att det skulle vara lite mer "effekt" på den, att det blev lite "bättre". Men jag tycker ändå att den är bra.

Jättelätt att ta på och av från ansiktet! 


Det som jag gillade var att på vissa ställen i ansiktet blev den riktigt effektiv och verkligen tog tag och fixade i ansiktet. Det kändes för att det sved och molade lite. Lite obehagligt först, men sen blev det bara skönt!


Du gör så här:

1. Tvätta ansiktet, noga.

2. Lägg på masken med fingrarna - undvik området runt ögonen och läppar!

3. Låt verka i 10 minuter. 

4. Dra bort masken. 

      

Om ni vill veta något mer om den är det bara att kommentera! Jag fick skriva lite snabbt..


Önskar er en bra början på veckan♥

 
 
Linn♡

Linn♡

26 januari 2015 13:24

åhh jättebra & roligt inlägg♡♡♡♡ Måste testa det någon gång! Det är bara det att jag nästan aldrig orkar sätta på en ansiktsmask ahhah;))
Men jättebra inlägg♡♡

Massa kramar till dig:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
klara

klara

26 januari 2015 18:49

bra tips!

http://klarrelito.blogg.se

 
natalia

natalia

26 januari 2015 19:02

Roligt att du skrev om den :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

26 januari 2015 20:21

Så bra inlägg! Måste masa mig till Dollar någon dag! =D XD

Sv 1; Ja, men snart är det helg igen! Så fort måndagen är över så brukar det gå såååå fort (tycker jag)! =) <333

Sv 2; Awww detsamma! Du pluggar verkligen som en galning!<33 :**
Åhh tack! Tyvärr så gick det åt skogen ändå.. =(

Haha, jaaa det är ju det! XD ;)
Puss & Kram!<333 :**

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

26 januari 2015 22:19

Gillar deras ansiktsmasker! =) testade en i vit choklad och den vart ljuvlig..så härligt med en dag med spa och rå om sig själv :)

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Tuuli

Tuuli

28 januari 2015 17:55

Har också provat den där, tycker den var helt okej :)


-Vill förresten passa på att tipsa dig om att jag just nu har en veckansblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

http://nouw.com/tuuli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards