elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 februari 2015

Uppskattar era kommentarer så - full rulle

Av Elin - 17 februari 2015 22:21

Jättekul att ni tyckte om mitt inlägg om feminism! Jag uppskattade era kommentarer till tusen och att ni höll med :) det gör bara så att jag vill fortsätta - jag älskar att skriva om MINA åsikter, vad jag tycker om, tänker och känner för saker och ting - det kommer jag garanterat fortsätta med! :)

Pluggat och sett på film har varit min fortsättning på dagen sen vi hördes sist. Nu blir det sängen, fast innan det ska jag låta mina naglar torka (hoppas att dem torkar snabbt...)

Imorgon blir det skolan igen! Matteprov, inget jag ser fram emot direkt men det måste ju göras. Jag hoppas att det inte blir svårt, är osäker så det ända jag tänker på är och få ett godkänt, men det ska väll gå! Slutar också tidigt, så direkt när jag kommit hem blir det att leta efter en låt som jag ska klura ut vad den handlar om (till svenskan på torsdag), därefter läsa i svenskaboken och träna in spanskan. Här är det fullt upp, men lov snart så det är värt varenda minut.

Hoppas att ni haft en fin dag och får en lika fin imorgon :)
Godnatt<3

 
 
miningalinn

miningalinn

17 februari 2015 23:12

Lycka till med matteprovet!:)
Sv: Jo, det är betydligt bättre idag:)

http://www.nouw.com/miningalinn

Elin

18 februari 2015 06:46

Tack! :)

Skönt och höra :)

 
Annie

Annie

18 februari 2015 08:32

Ja gör det! ;)jag gillar att läsa åsiktsinlägg, det är kul! :)
Hoppas matte provet går bra för dig<3

Sv: Kul att du gillar det ;)

Har man "bara" en träningsmatta och lite vikter hemma så kan man träna rätt mycket, men jag rekommenderar dig att börja träna utan vikter först :) Sen när du hållit på ett tag kan du börja lugnt med lite vikter, viktigt att ta det i ett bra tempo för kroppen.

Kanske Squatsen( benböj) och utfallen( för ben o rumpa) är bra att börja med, utan vikter då kanske först :)

Plankan är bra träning för hela kroppen, men spec för mage, rygg, armar ;)

Kanske nåt att börja med? ;)

Vad roligt att du frågar mig om träning, tycker sånt är jätte kul, så fråga gärna igen om du undrar mer! :)

Varsågod! vad kul :)Det är du med fina<3

Varma kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

18 februari 2015 16:35

Tycker verkligen att ditt inlägg var suuuper❤

Hoppas du har en bra onsdag idag bästa och finaste Elin!!
Massa massa massa kramar till dig❤❤❤

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

18 februari 2015 16:56

Jättekul och höra!!!! :D tack :*

Jodå, själv då?

 
natalia

natalia

18 februari 2015 19:53

Så bra skrivet av dig i det inlägget :)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Ebba

Ebba

18 februari 2015 20:08

Fortsätt med dina åsikter gumman! Det var ett sjukt bra inlägg!<33 =D

Puss & Kram!<3

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards