elin-mylife

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Frågestund svar del 3

Av Elin - 22 februari 2015 16:26

1: Vilken linje vill du gå på gymnasiet? Någon med inriktning om Polis då?

Ja precis! Jag vet inte precis vilken vilken linje jag ska gå för att kunna läsa vidare på direkten efter, men jag tror att det är och blir Samhällsvetenskap! :)

 

2: Om du skulle gissa, hur många timmar lägger du ner på bloggen varje dag? XD ♡♡♡

Haha, jag har ingen aning faktiskt! xD Beror helt på dag för dag, men kanske 4-5 timmar? lol.

 

3: Favorit färg?

Vit, beige :)

 

4: Ditt favvo godis? ;)

Choklad, eller hallonlakritsgodis!! :D Mums!

 

5: Hur tänker du när du gör dina rubriker till dina inlägg, dem är alltid SÅ bra och intressanta:DDD ♡♡♡♡

Åh men tack så mycket söta du!!<3 Glad jag blir! Jag brukar bara kolla igenom vad jag skrivit och skriver nåt gällande det. :D

 

6: När du hade en tävling med idiwa, tog dem kontakt med dig eller gjorde du det med dem? ♡♡♡ 

Jag tog kontakt med dem! <3

 

7: Vilken ämne i skolan tycker du är jobbigast och svårast? 

Finns MÅNGA ämnen som jag är jobbiga och som jag verkligen har det svårt med.. men just nu är Svenska en utav ämnena! Jag pratar svenska och skriver rätt så bra svenska, jag förstår och är med på allt, men jag får ändå skitbetyg. Ska man va VÄRSTA vetenskapsmannen för att få bra betyg eller?!

Liksom, what the fuck - när ska man ex. ha användning av Verb!?

 

8: När du lyssnar på musik vad har du helst då? Hörlurar, hörsnäckor eller inget? :D 

Hörsnäckor<3 - det BÄSTA som finns!!!   

 

9: Ungefär hur många bloggar läser du? ♡♡ 

Bortåt 30!<3 Så inte så konstigt att jag inte hinner läsa alla på en dag efter en full dag med skolan och plugg, men jag försöker så gott jag kan :)

 

10: Vad gör du helst en varm & solig sommardag? 

Badar, solar, äter GLASS, dricker ISTE och är med kompisar/familjen! Perfekt sommardag..

 

11: Bada i hav / sjö eller kanske pool?

Jag tycker att både är lika läskiga och äckliga då det finns fiskar i sjöar och hav, sen att folk kissar i poolar - det får mig att spy! Dock så är båda så sköna på samma sätt.. - Hav då :) 

 

12: När du har en tuff & svår utmaning framför dig, hur ser du på den?

Oj vilken klurig fråga! Det beror helt och hållet på vad det är och innebär - Först tänker jag att det kommer gå åt skogen, men jag försöker klura lite på utmaningen, läsa igenom och försöka så gott jag kan då det kanske övergår till att dett går super! Kanske ber jag om hjälp. Och om jag inte förstår sätter jag mig i ett hörn och bryter ihop..

 

13: Finns det några djur/insekter som du hatar? XD

Myggor och Knott!! Fy fan för dem insekterna....

 

14: Följer du några youtubers? ♡ 

Ja det gör jag :D<3 Både sminkyoutubers, pranks m.m 

 

15: Ditt favorit program som går på tv just nu?

Tittar knappt på tv, men The walking dead!<3<3

 

16: Din favorit klädesaffär? 

Ginatricot eller H&M.

 

17: Något du stör dig med hos bloggplatsen? 

Nja inte just nu direkt! :) Kanske att det laddar segt när mann laddar upp en ny header - tummen ner! 


TACK FÖR ALLA FRÅGOR LINN!!! ♥ Du är så fin!♥

 
 
Annie

Annie

22 februari 2015 17:24

Kul att läsa mer om dig! :)
Vad kul :) Vill du bli polis? ;)

Ha en fin kväll<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

22 februari 2015 17:58

Så roligt att läsa, är frågestunden avslutad eller kan man fråga mer? :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
malin

malin

22 februari 2015 20:08

åh walking dead är en solklar favorit här med! =)

http://www.majzans.vimedbarn.se

 
Sara

Sara

23 februari 2015 13:15

Roligt att få veta lite mer om dig :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Elin

23 februari 2015 16:55

Roligt att höra :D

 
Linn♡

Linn♡

23 februari 2015 15:25

ÅÅHHHH vad roligt med alla svar♥♥♥Taack:* hehheh
SÅÅ himla roligt hihihihi<<3333

DU ÄR VERKLIGEN BÄST!!! LOVE U♥♥♥♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards