elin-mylife

Direktlänk till inlägg 24 februari 2015

Blandad tag.

Av Elin - 24 februari 2015 00:59

(Kör på "gårdagen") - TACK för lånet Linn :*

 

Hur gammal är du? 

Stolt 15-åring! :)

 

När vaknade du idag? 

07.25 - drömde att jag missade taxin, och så vaknade jag och for upp som ett skott, sen kom jag på att det inte var skola..xD

 

Vad åt du till frukost? 
Apelsin/Mandarinjuice och macka :)

 

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Hm, jag vet inte! *Tittar i kameran* - Mest nöjd med kanske ögonen och minst nöjd med min näsa!

     

Vad har du gjort idag? 
Gått på promenad och slappat! 

 

Vilken film såg du senast? 
Big hero 6 trorja :) TIPSAR ER DEN FILMEN!!! 

 

Är du besatt av någonting? 

Hehe ja...mobilen och datorn - TYVÄRR!

 

Beskriv en perfekt dag: 
En sommarlovsdag. - Behövs det sägas mer? 

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
Sitter i mitt rum, på golvet på en rosa matta. Runt mig är en säng, fåtölj och lite andra småprylar ;)

 

Vad lyssnar du på just nu? 
One direction - Rock me <3

 

Hur går du helst klädd? 
Jeans och en tröja!

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
Inget om jag ska säga det själv, trött både morgon och kväll xD men just nu kvällsmänniska då jag är pigg som en NÖTKÄRNA! Undrar när jag kommer somna inatt.

 

Vilket var/är ditt bästa ämne i skolan? 
Spanska och Samhällskunskap <3

 

Vad köpte du senast? 
Lite smågrejer tror jag!

 

Vad har du i dina fickor? 
Ingenting.

 

Vilken är din favoritaffär? 
Coop - nä men vet inte xD Finns många bra affärer!


Vilka smeknamn har du haft? 
Alin och Ida...

 

Godnatt kära ni, och tack för ännu en dag!<3

 
 
Linn♡

Linn♡

24 februari 2015 15:16

ÅÅHH vad roligt att du gjorde den också♥♥ SÅÅ roligt att läsa<333
Du ska veta att du är underbar!!
SÅÅ sjukt fin bild, du är perfekt!!

Tusen kramar till dig♥♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards