elin-mylife

Direktlänk till inlägg 24 februari 2015

Promenad dag 3

Av Elin - 24 februari 2015 15:21

Tog mig en långpromenad idag igen, och det känns så otroligt skönt! Benen ville inte sluta röra på sig, inte sluta gå. Jag gick och gick, långt, tills jag tillslut fick släpa mig hemåt!

Jag har en sådan energikick inom mig som inte går att få stopp på, jag är inte slut i kroppen så jag känner att jag nog ska köra lite styrka om en stund så att jag blir trött i kroppen, i benen.
Humöret är på topp, jag är så glad!!! - Trodde jag inte då jag somnade efter halv fyra och bara sov 5-6 timmar. Vaknade utvilad och började dagen på direkten, med glatt humör.

Underbart!

Nu gäller det att hålla i promenaderna, jag mår så mycket bättre efter bara tre dagars promenader, positiv och glad! Det är SÅ HÄR jag vill må och känna, så varför inte fortsätta och gå mot det positiva?

Gladtjej.se!

Hoppas att er dag varit underbar<3

 
 
Linn♡

Linn♡

24 februari 2015 17:21

AWWWW underbart att höra!!!♡♡♡♡♡♡ Finns inget bättre:*
SÅ sjukt fina ögon!! DÖR!

Massa kramar till dig, loveu, nnu ska vi se till att dt fortsätter såhär!
Ha en fortsatt bra dag^^

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

24 februari 2015 17:56

Åh vad härligt :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
miningalinn

miningalinn

24 februari 2015 19:58

Skönt att du känner dig så glad som du gjorde!(:

http://nouw.com/miningalinn

 
Sofia

Sofia

24 februari 2015 21:38

Underbart att känna så!! Så brukar ja får när solen tittar fram, dock har ja fått tillbaka febern så får nog vänta med energikickarna :D

Tack snälla goa du <3

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

24 februari 2015 22:17

SV1; hahahah, ja lite badass är jag alltXDXD ♡♡
Tack, min dag har varit bra^^ Hoppas din också varit det<33
Sv2; AMEEEN guuuuuud, underbara du♡♡DU är bäst, du är världens bästa prinsesa:* aww

Tusen kramar till dig, hoppas din dag varit bra! Och att resten av veckan också blir bra<33 Sov gott:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

24 februari 2015 22:27

SV; haha loviiee:*
Godnatt♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

24 februari 2015 22:28

Loveu! Godnatt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards