elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

Blandad tag av Annie

Av Elin - 25 februari 2015 17:15

Tack för lånet av dem här frågorna Annie♥


1. Vad får dig att le?  Bloggen, era kommentarer, musik, familj/vänner! 

2. Vad gör dig arg? Mobbning! Bråk och människor som inte följer lagen...

3. Nämn något du dricker dagligen?  MJÖLK!<3

4. Vad har du för storlek på skor? 37-38.

5. Vilken ljudbok lyssnar du på nu? Lyssnar inte på ljudböcker - gjorde det när jag var mindre ;)

6. Är du morgonpigg eller morgontrött?  När det är skolan så är jag morgontrött, men nu dem senaste dagarna morgonpigg!

7. Vad har du gjort idag? Joggat :)

 

8. Röker el snusar du? Aldrig i hela mitt liv!!!

9. Gillar du att blogga? Ohja, mitt liv!<3

10. Vad är ett "måste" i din sminkväska? Hehe, använder inte smik - förutom läppstift..xD Men lättstift då! 

11. Har du haft hårförlängning? Nej :)

12. Har du syskon? Ohja, en bror och två systrar!

13. Har du körkort? Nopp - oh shit! Nästa år får jag börja övningsköra!!! Gladtjej :D

14. Nämn en sak dina läsare kanske inte vet om dig? Jag är svag för killar med "manliga" armar och manliga händer  goooosh!!!

15. Något du ser fam emot? Liseberg <3

16. Facebook eller bloggen? Bloggen självklart!!

17. Är du ärlig? Ja! Jag hatar folk som inte är ärliga och ljuger så då är fan inte jag sån.

 
 
natalia

natalia

25 februari 2015 17:17

Tack vare din kommentar är jag tillbaka, tack vare alla mina läsares kommentarer har jag haft orken att komma tillbaka idag. Jag är tillbaka på bloggen. <3 TUSEN TACK!

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

25 februari 2015 17:17

Måste nog sno listan ;)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Emma

Emma

25 februari 2015 20:12

haha jaa och det är det som är det farliga haha :p

http://www.nattstad.se/februariibarn

 
Linn♡

Linn♡

26 februari 2015 17:17

ÅÅHHH vad roligt att läsa♡♡ hahaha jag visste inte att du hade 3 syskonXD hahaha:*

Loveuu♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards