elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 mars 2015

5 saker... del 3

Av Elin - 11 mars 2015 08:30

5 saker jag vill bli bättre på

– Träna
– Inte bry mig om vad andra säger och tycker utan bara köra på!
– Vara mer social, släppa taget om internet för ett litet tag och ta vara på tiden med familjen. 
– Sjunga
– Engelska och Spanska!!!!

 

5 saker jag skrattar åt

– När folk halkar
– När man får voice cracks 
– Olika videos.
– Pappa
– Åt mig själv xD

 

5 saker som gör mig till mig

– Att jag är blyg
– Jag gör saker i tid och tar verkligen tag i skolan för att få bra betyg!
– Att jag är snäll. 
– Jag står för det jag säger - förutom om jag och någon i familjen bråkar och jag säger något elakt.. 
– Jag sjunger - HELA tiden! 

 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

11 mars 2015 09:52

Kul att läsa :)

http://spontan.blogg.se

 
THE REVOLT

THE REVOLT

11 mars 2015 10:37

Engelska och träna vill jag också bli bättre på. Spanska kan jag inget ^^ Jag hade franska som moderna språk i högstadiet och gymnasiet ^^ Jag sköter också skolan, skönt att läsa att du gör det med! måste dock erkänna att jag inte gör saker i tid, haha xD men det har gått hyfsat bra iaf x)

http://TheRevolt.blogg.se

Elin

11 mars 2015 18:39

Lycka till med engelskan och träningen ;)
Åh kul :D ja, viktigt och göra det eftersom att det tar på ens framtid!

Haha, det blir så ibland xD

 
Patricia

Patricia

11 mars 2015 10:49

Sådana här inlägg är så roliga att läsa. Jag älskar att lära känna bloggisarna lite mer:)

http://patriciac.blogg.se

Elin

11 mars 2015 18:32

Eller hur! Jag håller med dig :D tycker att man blir så glad av att läsa sånt här :)

 
Annie

Annie

11 mars 2015 11:11

Vilket härligt inlägg! så kul att läsa fakta om dig, gillar ;)

Javisst är det roligt när andra halkar :) haha tycker lika ;)
Känns lite taskigt att skratta men det är ändå roligt ;)

Å måste säga,du påminner mig om mig själv när jag var i din ålder<3
Jag var med blyg .. har minskat nu när jag är äldre dock :)
Var väldigt blyg faktisk .. ;)

Varma kramar<3 **

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

11 mars 2015 14:51

Tror du kan bli bättre på alla dom sakerna du vill. ;) Bara du bestämmer dig för att göra det. Kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Elin

11 mars 2015 18:19

Åh tack :) ja precis! Kramar

 
Linn♡

Linn♡

11 mars 2015 16:33

Åhh som vanligt sjukt roligt att läsa!! Har du kommit på dessa typen av inläggen? SÅÅÅ SJUTK BRA!!!

Sv; AWWWWW DU ÄR HELT UNDERBAR; BÄst bäst bäst!!!!!! Det vet du!!
Älskar din blogg, dig, ja hela hela dig!!♡

Tusen kramar♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

11 mars 2015 17:07

Så roligt att läsa :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Annie

Annie

11 mars 2015 20:47

Sv: Tack så mycket!<3
Ja det är så viktigt att skriva om sånt här .. det är helt sjukt hur världen ser ut :(
Blir illamående när jag tänker på vad hon vart utsatt för :(

Dem stoppade ju upp ett järnrör i henne efteråt och drog ut hennes tarmar .. Helt sjukt!!

Hur har din dag varit?

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards