elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 april 2015

Det var inte igår<3

Av Elin - 11 april 2015 15:34

 
 
Bumsan

Bumsan

11 april 2015 19:15

Jag blev glad att jag hittade den i en butik i stan. Har alltid vela ha den sen dess jag såg den på en webbsida. Den är väldigt bekväm så om du ramlar över den i nån butik så tycker jag verkligen att du ska köpa den.

http://loeria.devote.se

Elin

11 april 2015 19:22

Förstår det! :D tack för tipset!

 
Bumsan

Bumsan

11 april 2015 19:16

Trott eller ej.. första gången jag bakade dom idag. så jag hade nog bara lite tur att dom blev fina ;D

http://loeria.devote.se

Elin

11 april 2015 19:23

Jaha, men vad roligt :D dem var riktigt fina, konditornivå tyckte jag!!

 
Annie

Annie

11 april 2015 19:40

Sv: Javisst är det<3 Det ger så mycket att blogga tycker jag :)<3
Har man en dålig dag med ont, så blir man ändå så glad av att se alla gulliga och fina kommentarer!*
Det gör en så glad :)

Åhh tack fina du! <3

Det ska jag! Jag är GLAD att du bloggar med! :)
TACK så mycket!*

Jo det rullar på ;) Vart lite plugg idag men inte så mycket.
Får ta mer imorgon .. ;)

Hur är det med det onda och svedningarna nu?

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

11 april 2015 20:12

Så kul att du fick vara i stallet idag :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

11 april 2015 20:18

Ja det var underbart, det är på gården men brukar aldrig gå dit då syrran tar hand om hästarna..hm, får försöka komma dit oftare! :)

 
natalia

natalia

11 april 2015 20:12

Svar: Haha vad kul att du tänkte på just de :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards