elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 april 2015

Vloggar? TAGGA LIVET!

Av Elin - 12 april 2015 20:10

Om bara några timmar till är detta lovet snart över och den övergår till skolvecka. Dock fyra dagars vecka   ska nämligen till Örebro med skolan på torsdag och kommer hem runt elva på kvällen så vi är lediga på fredag! Woop woop.

Därefter är vi lediga på måndag också, så har fyradagars helg!! TAGGA LIVET! 

Men innan det har vi en lång vecka, b.la med återbesök hos skolsköterskan imorgon och utvecklingssamtal på tisdag. Kommer nog också få tillbaka Historiaprovet. Inte taggad om man säger så. Väntar också med spänning på provresultaten..


Angående proverna och hur jag mår. Det har blivit något annat utav det här nu. Någon gång kan det göra ont när jag gått på toa, men nu får jag mest HUGG i och magen som ibland strålar runt i magen och neråt. Kan knappt dra upp benen för att det smärtar och måste sitta i speciella posisioner för att det inte ska göra ont... Jag har också fått en "konstig" och jättetidig blödning.

To much information där alltså....men jag har superont! Självklart ska jag ta upp detta på vårdcentralen, men innan det ska jag försöka att prata med sköterskan på skolan för jag kommer snart bli tokig. 

Hur är det med ER annars? Haft en bra helg?  


Haft fullt upp idag med både städande och lite promenerande. Städade mitt rum i förmiddags, så nu är det rent och fräscht. Gick därefter ut på en promenad i solen och blåsten. Var SUPERHÄRLIGT att komma ut då jag inte orkat och velat gått ut när jag haft så ont under lovet, men även fast jag hade ont idag så drog jag ut för jag orkade verkligen inte sitta inne. 
     

Nu ska jag springa ut och hämta tvätten. Ajdå! 


Förresten jag ska börja göra lite småvideos. Vloggar, så NI kommer få följa med lite "live". Vad som händer osv, mest i skolan och kanske när jag går ut och går där jag kanske pratar lite. Vad tycker NI? Skulle det vara något? 

 

KÄRLEK!

 

 
 
Hanna

Hanna

13 april 2015 00:48

Jaaaa vloggar! :D Skulle va jättekul! :)
Hoppas att magen o de blir bättre!

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

13 april 2015 06:36

Kul och höra! :D
Tack!

 
Bumsan

Bumsan

13 april 2015 06:58

Det blev inte så mycket vila igår, men jag tog bara det lungt bara. Jp det var kul. Dom vill säkert att jag ska komma fler gånger med fika Jag mår bara bra fast jag önskade att det vore helg ännu. Allt bra själv? Vad ska du hitta på denna måndag?

http://loeria.devote.se

 
Amanda c

Amanda c

13 april 2015 10:40

usch låter jätte jobbigt, hoppas det blir bättre snart <3

sv: ja :D

http://amandacarlberg.com

Elin

14 april 2015 21:24

Tack fina du!♥

 
Sara

Sara

13 april 2015 12:53

Hoppas du blir bättre snart, tycker så synd om dig :(

SV: Jag hade nog kört på en limesås eller sweet chili sås. Hoppas ni kommer gilla rätten. :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Elin

14 april 2015 21:21

Tackar♥ Äsch då!

 
natalia

natalia

13 april 2015 13:01

Nu har det kommit upp ett inlägg om hur det gick på sjukhuset :)

Kramis!

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

13 april 2015 15:31

Ska titta in och läsa!

 
natalia

natalia

13 april 2015 13:01

Vloggar skulle vara sjukt kul :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

13 april 2015 15:30

Kul å höra! :)

 
Malin

Malin

13 april 2015 21:00

Hoppas verkligen att det blir bättre med dig snarast fina du!

http://Www.majzans.vimedbarn.sw

Elin

14 april 2015 21:31

Åh tack rara Malin♥

 
Lotta

Lotta

13 april 2015 21:11

Sv: Ja, det var supergott!! :) och härlig bild, ser riktigt sommarhärligt ut! =)

http://charlottahagg.blogg.se

Elin

14 april 2015 21:35

Tack! :-)

 
Linn♡

Linn♡

13 april 2015 22:33

Åh vad skönt med 4 dagars skolvecka och sedan 4 dagars helg♡ DET ÄR SÅ DU SÅÅÅÅÅÅSÅSÅSÅSÅ SJUKT VÄRD. Fokusera på dessa 4 dagarna nu. Loveyou!!
-Jag hoppas verkligen att magen blir bättre:((
_________________________________
Btw, jaaaa vloggar♡♡♡♡♡♡ OMG att få höra din röst!! <33 Hade varit sjukt sjukt roligt att se på:))

KOM IHÅG, du är alltid bäst.♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards