elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 maj 2015

Körde in i ett metallräcke!

Av Elin - 1 maj 2015 16:17

Tjenixenbrixen det är Elin här!!! 

  


Vilka dag(ar) det har varit! Bästa på så sjukt länge!! 

Massa skratt. Prat. Crazy thing. Allt!

Jag är på topp, lite trött dock och ont men men :) jag är positiv i vilket fall! 


Jag hoppas att det är bra med er och att ni hade en fin valborgsmässoafton! :D


Varit väldigt dålig på att uppdatera det senaste men jag har inte haft tid då jag var borta igår och sedan i onsdags så visste jag inte vad jag skulle skriva då ni visste min situation..huvudet är bättre, höll dock på att få ont igår men jag lät inte smärtan vinna över mig! Idag är det jättebra. Dock har fortfarande magen sin lilla situation. Hade ont både igår och idag, kändes som att magen skulle spricka sönder tillslut för smärtan och det blev värre när jag kom hem, men det gav sig efter ett tag! 

Har dock problem med mitt pissande, nu går jag knappt på toan oavsett om jag dricker LITER med vatten! Nej detta är knepigt. Får nog ta och prata med läkaren. Bara fem dagar kvar!! 


Cyklade till skolan igår, dock lämnade jag cykeln hos Hanna först. I skolan kom arbetsförmedlingen och pratade lite om skolan, betyg, jobb osv. Blev helt "kär" i vad hon sa, att vi inte ska prioritera om vi får höga betyg utan bara vara glada och kämpa för att bli godkända. Fy fan vad glad jag blev inom mig!

Sedan ska vi ha muntlig redovisning nästa vecka i svenskan, fysikprov nästnästa vecka. - Det här känns bra!! 


Efter skolan gick vi hem till Hanna där vi mest satt och pratade. Cyklade, i spöregn till hennes dans -såg ut som att jag ramlat i havet efter cykelturen xD åt världens godaste middag och resten av kvällen bara crayzade runt i deras husvagn, sjöng, skrattade och allt!


(Låter som att vi är helt fulla men sakta i backarna (!), så här håller vi JÄMT på xD)


Vid 02 tänkte vi att vi skulle sova, men lite mer än två timmar senare bestämde vis oss för att sova! Massa prat och skratt kom emellan, det gillas <3


Idag har vi mest slappat, cyklat ytterliggare en cykeltur - runt stan. Var sjukt skoj - tills jag körde in i en metallräcke och bitar av cykellampan flög iväg (HAHAHA) - dör bara jag tänker på det ! XD Inte sagt än att jag prejade in och förstörde lampan...  

Kom hem innan 15, nu resten utav dagen ska jag bara ta det lugnt! 


~Kärlek~

 
 
Sofia

Sofia

1 maj 2015 17:13

Hahaha fin sångröst :D Hoppas du snart får reda på vad som är fel, ja hoppas mina prover visar något. Även om det är dåligt så vill man ju veta vad det är som är fel..

Hoppas du har en bra fredag :D Kramis <3

http://bian.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

1 maj 2015 17:54

Måste säga .. du är en sån kämpe Elin! Kämpar på trots dina smärtor och är positiv ändå<3
Riktigt stark är du tycker jag!

Men oj körde in i metallräcke, hoppas det gick bra<3

Sv: Ja men verkligen sjukt hur fort det går .. ;)

Massa kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

1 maj 2015 19:26

HAHAHAHAH TJENIXENIBRIXEN HANNA HÄÄÄÄR!

AHAHAHHA OMFG LAMPAN XD

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

1 maj 2015 21:03

HAHHAHAHHAHA

 
sanna

sanna

1 maj 2015 20:20

Åh vad drygt att du förstörde lampan haha:)

http://zinja.se

Elin

1 maj 2015 20:54

Haha ja ;)

 
Linn♡

Linn♡

1 maj 2015 22:45

ÅHHHH ASSÅÅ vet du hur glad jag blev av ditt inlägg! SÅÅ mycket energi och särskilt att få höra att du haft toppen dag(ar) :DDD ♡♡♡♡♡ BÄSt!!
--håller verkligen med!! Man ska ju vara sjukt glad för det betygen man får, att bli godkänd är ju det viktigaste♡ Lycka till med allt! Btw, vad har ni prov i fysik om? ;)

Vad härligt med så mycket cykelturer! :DD
Åhh du och Hanna verkar ju haft det helt underbart♡♡♡♡♡♡♡
________________________________________
Sv1; awww tack så mycket! Detsamma till dig, ha en toppen månad♡♡ Så taggad på skolavslutning! Tror jag..:O
Sv2; Åh tack så mycket♡
Sv3; Åh vad härligt att höra att du hade en bra dag!
Sv4; Hhahah ja kanskeXD hade varit roligt isf♡♡
Sv5; Spanskaförhöret gick bra!! Förutom att jag fick hjärnsläpp på vad morgon heterXD hahahahahhahh♡♡

KÄRLEK till dig! Sov gott:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa  ♥

Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

2 maj 2015 00:16

Usch vad läskigt att köra in i ett metallräcke. :O Hoppas redovisningen och provet går bra! Kram

http://evahle.se

Elin

2 maj 2015 13:33

Haha nja, flög bara fram lite granna, gick jättebra annars :) tack så mycket! Kärlek!

 
natalia

natalia

2 maj 2015 16:09

Hahaha så goa ;)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Alvis

Alvis

5 maj 2015 17:06

´Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards