elin-mylife

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"
Jag själv är glad för beslutet jag tagit, men självklart känns det pirrigt och nervöst, men det här ska jag allt fixa!!! Tillsammans så går det   


Min gamla blogg kommer självklart finnas kvar då jag själv kommer vilja titta in på den då och då, sedan har jag lovat att svara på lite kommentarer innan allt börjar på den nya bloggen!

Det känns sorgligt att gå från den här bloggen då det här varit en så jävla bra blogg, start på mitt liv. MIN HJÄLP!
Dock kommer jag fortsätta med den här hjälpen, dem här roligheterna fast på en annan blogg! :D och den är kommer ALLTID finnas i mitt hjärta. Alla inlägg. ERA kommentarer. Bilder. Fy fan vad jag är glad och stolt över den här början på bloggandet! TACK för att ni hjälpt mig! För all er hjälp. Kommentarer. Pepp. Ni är så JÄVLA BÄST!!

Sedan om jag tröttnat på Nouw kanske jag kommer tillbaka hit, vem vet?  


Jag hoppas att vi syns igen i framtiden, på den nya bloggen? Välkomna till http://nouw.com/ElinNordwall nu KÄRA läsare!

 

~Kärlek~

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards