elin-mylife

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Elin - 5 december 2012 19:15

Nu har jag fått ett omröstningsvar: 

En person tycker att jag ska slinga mitt hår brunt! 

Och en annan tycker att jag inte ska göra något, den tycker att jag ska ha samma :) 

Hihi. 

Tack för att ni rösta!! Rösta gärna på en annan som kommer upp snart/sen!!! ♥

Kram

Av Elin - 5 december 2012 19:08

Go'kväll.

Idag har det varit en OKEJ dag! Inte helt min dag.. 

Har varit i skolan och i Karlstad. 
Vet inte vad jag ska skriva om... ÅH! Kanske ska ta en bloggpaus? Aja, jag vet inte!

Humöret går upp och ner, och det känns som jag snart skiter i allt!  Bara.. försvinner! 


Idag har det snöat, USCH! HATAR snö... :'c vill bo i ett varmt land.. 

Är kanske .. 5-7 cm snö. :sss 

Men vi ses, har inget att skriva om. Vi får se när jag har lust att skriva igen. Kram


Ovido - Quiz & Flashcards