elin-mylife

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Elin - 27 oktober 2013 13:00

SENASTE:

Dryck: Tranbärsjuice

Telefonsamtalet: Pappa

SMS: Hanna

Sång du lyssnade på: ''Är det såhär det ska vara''


HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej tror inte de

Varit kär: Jaa

Förlorat någon speciell person/djur: Ja..

Varit deprimerad: Ja..

Varit så trött att du somnat sittandes: Har jag säkert


 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Rosa

Blå

vit


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Japp

Fått ditt hjärta krossat: Nja

Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja

Träffat någon som förändrat ditt liv: Hmm.. vet faktiskt inte, kanske

Insett vilka som är dina äkta vänner: Typ ja!

Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja

Kysst en kompis: Nej


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ja men använder inte msn längre xD

Hur många barn vill du ha i framtiden: Två

Har du några husdjur?: Japp, två katter och en hund 

Vill du ändra ditt namn: Nejdå, det är fint!

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inte detta året utan förra? Var hemma.

Vilken tid vaknade du idag: Halv 09

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov 

Någonting som du längtar till: Vetofan!


En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag ska må bättre! Finns fler saker men vill inte direkt ta upp de...

Vad lyssnar du på just nu: Musik

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha nej tror inte de

Vad gör dig irriterad just nu: Är inte direkt iriteerad nu


DIN FÖRSTA:

Operation: Har inte opererat mig

Piercing: Öronen

Tatueringen: Har ingen :)

Bästa vän: Min första.. det var nog en kille, Linus

Sporten du spelar: Ingen.. slutade typ och rida :(

Husdjur: Vår katt, Albin <3

Vaccination du minns?: Vet inte vad jag tog för men va typ 4-5 år

Konsert: Har inte gått på nån...

Alkohol du drack: Dricker inte 


JUST NU:

Äter du: Nej

Dricker du: Nej

Är du på väg att: Nej

Lyssnar du på: Alla vill till himmelen men ingen vill ju dö

Väntar du på: Mat, nej men vet inte haha


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja självklart!

Vill du gifta dig: Nej

Karriär i åtanke: Vet inte :)


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon tror jag

Kramar eller pussar: Kramar

Kortare eller längre: Längre 

Yngre eller äldre: Äldre eller lika gammal

Romantisk eller spontan: Spontan tror jag 

Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar ;)

Tatueringar eller piercingar: Tatuering

Känslig eller inte: Beror på, känslig men inte för mycket!

Ragg eller förhållande: Förhållande

Bråkstake eller tveksam: Vet iiinte, svårt fråga... men tveksam då


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nej usch!

Gjort något sjukt spontant: Har jag säkert.

Tappat glasögon eller linser: Ja :$

Haft sex: Nopp!

Krossat någons hjärta: Nä

Har någon krossat ditt hjärta: Ja eller typ

Har du blivit arresterad: Nej haha

Dissat någon: Ja

Gråtit när någon dött: Ja självklart

Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, gör det just nu..<3


TROR DU PÅ:

Dig själv: Det hoppar..

Mirakel: Haha nja.

Kärlek vid första ögonkastet: Beror på vem det är! Men ja lite :)

Himlen: Nja

Tomten: Nej fast trodde på han tills 10-11 haha

Att kyssas på första dejten: Beror på vem dejten är med

Änglar: Nja inte direkt


SVARA ÄRLIGT:

Varit otrogen: Nej

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Kanske

Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj & Kompisar!

Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja, jag tror de! 

Av Elin - 27 oktober 2013 12:36

Nu vill jag tipsa ett tuggummi som är hur gott som helst, förpackningen är grön och den heter ''Spearmint''

Den gör så man får en fräsch smak i munnen både när du tuggar det och efter. 

Smaken håller jättelänge iaf för mig. 

Kostar typ 10-15 kronor tror jag. 

Så köööp den, ni kommer inte ångra er!!!!!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards