elin-mylife

Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

Så jävla stolt!!!

Av Elin - 3 mars 2014 17:15

Är så jävla hyper glad och stolt!! Vi fick reda på våra spanskaprov idag och jag kände på mig att det gick så skit.. hade så ont i magen och höll ärligt på och gråta, för det kändes inte bra när jag gjort provet för typ två-tre veckor sen.. men när jag gick fram och kollade på hörförståelsen så hade jag ett C! Ett jävla C och jag blev så glad!!!! Sen hade hon gjort att man bara kunde få ett E- eller E+ på skrivargrejen och jag fick E+ och ja jag vet inte vad jag ska säga, är bara så himla glad. Jag har iaf bestämt att jag ska försöka bli lite bättre på de här och inte tro att de kommer gå skit, de måste jag verkligen, för de blir helt tvärtom ibland :D
Vi bytte också platser idag som jag var nervös för men jag fick en bra plats, tihihi, bara de att en sitter emellan mig och Hanna... ''suck'' blev så frustrerad när två andra fick sitta breve varann men inte vi. Hahah den läraren som valde platser gillar inte alls mig, de vet jag, fast jag gillar inte henne heller :) 


Dagen har varit helt okej annars, var en vanlig dag och har redan fått läxa, en spanskaläxa, ska också öva inför matteprovet och läsa ut engelskaboken.

Skulle gärna ha varit ledig efter natten känner jag hehe.. somnade inte igår efter typ två timmar, sen vaknar jag upp mitt i natten och kan inte sova på flera timmar igen! Klockan ringde kvart i sju och uppfattade inte att de ringde och hade helt enkelt söndag, fattade inte alls att de va måndag och skola! Efter att jag varit vaken nån minut så minns jag en dröm som jag drömt, det va att jag fått en sjukdom.. :( en sjukdom som man inte kunde bota, typ att man blödde i kroppen, vad fan heter de? .. Nåt magsår (hoppas ni förstår min braiga förklaring XD) 

Så sökte upp vad mina drömmar betyde, ex att jag drömt att jag åkt buss i flera drömmar sen om sjukdomen :S

Buss och tåg: Denna typ av resesätt som sker tillsammans med andra människor kan stå för hur man är med andra människor och i sociala situationer. Så länge man själv är en passagerare på bussen / tåget alltså. Om man själv är den som kör står det snarare för en social situation där man själv tagit ledningen.

Sjukdom: Som så mycket annat i drömmens värld är tolkningen den rakt motsatta. Drömmer du att du eller någon annan är sjuk skulle det alltså betyda hälsa och ett långt liv. Kan även betyda att du har svåra val att göra.  Om du drömmer att du är sjuk och känner smärta är det ett varsel om sorger och bedrövelser. Men drömmer du att du besöker någon som är sjuk väntar dig idel lycka och glädje. Att drömma att man har en obotlig sjukdom är ett förebud om rikedom.

 

Har inte mycket mer och skriva, utan att jag ska tvätta håret ikväll, se på Farmen och familjen annorlunda. Vill gå på en promenad men är typ redan mörkt.. :( 

Imorgon är de också tisdag, en vanlig dag i skolan tror jag, svenska (usch), no, bild och so.. sen ska jag kanske följa med Hanna till teatern. Vi får se. Men nu ska jag dra vidare, ha en forsatt bra dag Puss<3


 
 
natalia

natalia

3 mars 2014 20:19

Jag tycker verkligen du ska skaffa de :D

Grattis!! Stolt över dig <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

3 mars 2014 20:45

Kul att du gillade svaren :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

natalia

3 mars 2014 20:45

menar tipsen ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards