elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

Måndag

Av Elin - 17 mars 2014 20:15

Skoldagen har varit bra! Wow.. äntligen en bra dag i skolan. Det var roligt och mitt humör var bättre än igår. Tyyyp en vanlig dag i skolan, dock är vår so lärare på semester så jah. Men hade slöjd idag så Hanna och jag började på ett schabrak och det kommer bli awesome!! :D vill bara fortsätta med schabraket... omg1 Stör mig att vi bara har slöjd en gång i veckan!

Hade också matte och vi började ännu på en ny grej som jag tror att jag fattar. Wow, äääntligen!:)

Vi har läsvecka i skolan så på engelskan läste vi. 


Har fått reda på vad jag fick för betyg i engelskan och jag blev godkänd, är nöjd och jag visste de själv och läraren sa att jag är tvungen och öva mer & de vet jag, men engelska är svårt och lära sig! Ingen jävel förstår de heller. Sen så bitchblicka hon mig också på lektionerna för att jag är sämst, liksom ursäkta men du suger också på saker, ex. sjunga! ;)

Har sett mitt spanskaprov och omg vad NÖJD jag är! :3 tihihi.. #spanskaismylife


Efter skolan var jag sjukt duktig, mamma och jag gick på en promenad i 50 minuter! Vi rensade ut frysen så att de inte va gammal mat eller nåt. Usch.. har också varit hos Sara & dem. Så nu sitter jag också kollar på familjen annorlunda., blir och läsa på lite engelska i pauserna och sen efter nio ska jag kolla på andra avenyn. Yey♥


Juste, i skolan så hade jag tagit datorn utanför skåpet och glömt den så där var den och jag & Hanna fick panik HAHAH, JAG ÄR SÅ HIMLA DUKTIG!!  XD

Nu ska jag fortsätta kolla, dåligt inlägg, men ni är iaf lite uppdaterade.. får försöka ladda upp headern hoppas att de inte cpar!!

Ha en super kväll♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards