elin-mylife

Direktlänk till inlägg 5 maj 2014

Godkänt! <3

Av Elin - 5 maj 2014 18:00

Har varit en bra dag idag, i skolan iaf men annars så har det varit en ledsam dag. Jag kanske inte direkt ska ta upp det, ifall inte att Hanna vill de. :( Är iaf ledsen för din skull gummsan men allt kommer bli bra <3 


Idag i skolan så var det en vanlig dag. På morgonen pratade vi lite om vad som ska hända under veckan osv. Så imorgon börjar vi halv nio istället för tio i nio, skönt de. Och Christer Fugelsang ska komma till skolan imorn med, riktigt coolt faktiskt! Så han ska prata om rymden antagligen haha, nä men vettosjutton :) 


Öhm. Har haft syslöjd & matte. Var så dum i huvvet så jag failade när jag fick en sak förklarat och inget gick bra. Nääh, tumme ner för det! 

Haft so och blivit klar med en uppgift före alla andra och det känns så skönt.. så började vi på något nytt, blöö. Fick också tilbaka mitt soprov och det gick awesome!!!!!!! :D Jiiiiiippi!!! <3<3

På spanskan så skulle vi översätta ett recept, gick la bra. Sist hade vi engelska ofc och då fick vi välja för tema som vi skulle jobba med, antingen hästar eller fotboll och jag tog självklart hästar! :) Nu får vi se hur de här kommer gå.. :$

Slutade också äntligen rätt tid idag och det var ju bra och kom hem några minuter efter fyra med. Käkat mat, läst tidningen & kollat på twd. Så fortsätter nog min dag. Chilla framför datorn, gött det efter en redig skoldag! :) 

Ska dock försöka uppdatera lite mer, men är just nu sjuuukt trött, har sovit sämst inatt.. uschfy.

Juuuste ska också försöka köpa en ny mobil med snart!! Omg.. är så glad och hyper för det! Sen fiskar och akvarium <3 Och nej, mina föräldrar kommer inte köpa de här, jag kommer få köpa detta själv och jag vill det, känner mig så bortskämd annars! Visst det skulle ju vara skönt om de betalade men nej, liksom lite kanske skulle vara sjyst men inte allt :) Det ska vara rättvist fan :) Ha en fortsatt bra dag & ska försöka uppdatera mer, puss ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards