elin-mylife

Direktlänk till inlägg 5 maj 2014

Tips på ansiktsmask! :)

Av Elin - 5 maj 2014 19:47

Nu tänkte jag tipsa och skriva lite smått om en ansiktsmask som jag använde igår faktiskt :) 
Det är Montagne Jennesse tror jag den heter, jag är sjukt osäker för jag hittar det inte :S det är iaf lukten Hot chocolate & orange. :) Och det är verkligen ''het''. Efter att man lagt på den så blir det as varmt åt ansiktet och det var sjukt skönt. Man luktade också choklad och apelsin, var så ljuvligt! Man luktade också jätte mycket efter man tagit bort ansiktsmasken och det är bara ett STORT PLUS från mig!!! :) 


Det är jätte mycket i själva 'påsen' och jag tror faktiskt att det skulle räcka två gånger, iaf till mig. Dock vet jag inte om man ska spara det, ni kan ju gärna skriva & kommentera om man inte kan. Hihi.

Själva 'påsen' tycker jag verkligen inte om.. det är svårt och få tag på själva 'masken' och påsen är dum och öppna så man måste verkligen ta en sax och öppna den med för annars svischar det överallt!!! Lyckades jag göra med de första gången.

Tycker det är bra hur man tar på den: Först tvättar man ansiktet med vatten, tar på masken och har på det i 10-15 minuter. Sen tyvärr  blir det ingen mask så man får ta en handduk och ta bort masken med. Men tycker det går lika bra det. Bara och ta en handduk som man inte använder så ofta osv. 

Min hud blir MYCKET bättre efter att jag använt de här och nu har jag använt ansiktsmask en gång i veckan. Får inte lika många finnar ''pepparpeppar'' och den blir mjukare och fräschare :) Yes säger jag bara! 


Vad ska man säga mer om den? Pris, jag köpte den på ullared och ångrar verkligen att jag inte köpte flera, menmen. Där kostade de åtta, nio kronor tror jag, nåtsånt :) Billigt ju. Men om man åker till tex kapphal kanske de kostar 25-30 spänn? Osäker men aja. 

Hoppas att ni fått nåt tips på en ansiktsmask & att ni slår till!!!! :) Ha en bra kväll hörrni!!! ♥

   

Lekte lite peddo där, men men ;)

 
 
natalia

natalia

5 maj 2014 21:01

Så härligt, längesen jag hade ansiktsmask nu ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

5 maj 2014 22:35

Den verkar var jättemysig! Har testat en annan med choklad. Man doftar som chokladpudding! Hihi!

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

6 maj 2014 16:20

SV: Visst är jordgubbar mumsiga! Vad gillar du mer för frukt och bär? Mango är min favorit! :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

6 maj 2014 17:54

SV: Ja melon är ju gott det också! :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards