elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

Bloggproblem

Av Elin - 11 maj 2014 16:15

Har försökt fixa min design och det gick bra ändå tills jag skulle lägga upp en ny header! Allt fucka om och om igen när jag försökte. Så fort jag försökt lägga upp den står det bara och jobbar, så jag får ta ner sidan och då är liksom rubriken och allt borta och helt annorlunda!! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra och det är sjuukt irriterande när det blir så! Allt annat funkar, men inte och lägga upp en ny header.. 

Jag skrev till dem som har bloggplatsen för några månader sen men fick inge svar, så ingen idé att skriva till dem igen. 

Om ni har någon idé vad det kan vara så SKRIV! Skulle betyda så himla mycket! <3 



Idag så har jag fixat lite här och där i huset. Kände att det behövdes, eller ja inte så där jätte mycket.. höhö 

Har iaf vattnat blommorna, dammsugit, lyssnat på musik, spelat ballongboll xD Alltså sparkat på bollen i luften och varit allmänt grym på det :) vad mer? Suttit lite vid datorn, också bloggat+fixat bloggen. Vad tyckts? Hittills.

Har varit en SKITDAG ute så har inte alls lust att vara ute, regn, regnet förstör också mitt humör med. Har varit sur i princip hela dagen förutom på morgonen och nu. Ledsenheten höll på och komma, men kände inte alls för det så bara drog på glad, hög musik så det gick super :) 

Tänkt på min älskling ida'h med och oh my gosh, är så fruktansvärt glad och kär just nu..


Linus och Dennis kom nu & Dennis badar nu så ska väl vara lite social nu :) Ikväll blir det att ta en långdusch och se på tv/twd eller göra annat. 

Blir säkert mer uppdaterat senare, så ha en fortsatt bra dag! ♥♥




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards