elin-mylife

Direktlänk till inlägg 16 maj 2014

Dag 6 - Min tro

Av Elin - 16 maj 2014 10:00

Jag tror inte på nåt så jag har ingen tro. Jag tror inte på gud, jesus eller nåt! Liksom varför ska jag göra det? Känner inte alls nåt behov av det! 

Jag går inte heller och konfirmerar mig eftersom att jag inte tror på gud osv. Liksom varför ska man göra det för om man inte tror på gud osv? För att få presenter, åka på resor osv? Det lät ju bra! Nej, jag tycker att om man tror på gud osv då kan man ju konfirmera sig men inte annars, då är det ju bara löjligt och bortskämt! 


Jag har inte alls emot sånt folk som har en tro och tror på Gud, jesus osv!! Verkligen inte. Det är deras liv, val och ja. 

Men nu har ni fått höra det. Så nu har jag en fråga till er! Har ni någon tro? Kommentera! 

Ha en bra dag och nu är det äntligen FREDAG! ♥♥


 
 
natalia

natalia

16 maj 2014 13:15

Är katolik :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards