elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 maj 2014

Grillfest och morsdag <3

Av Elin - 25 maj 2014 11:45

Igår bloggade jag inte på hela dan! Var nämligen borta och hade annat för mig. :) 

Hade iaf en bra dag och mitt humör var också bra. Dock hade jag ont i huvvet, fruktansvärd magvärk och illamående. Men på kvällen blev det bättre! 


På förmiddagen så rensade jag på verandan, gamla saker som vi skulle slänga och som var sönder. Slängde gamla blommor och höll på å dö i värmen. Var så jävla varmt!!! Men nu är vi lite saker mindre, såg ju ut som andra världskriget, fyfan! Så nu till sommarn tror jag, så ska vi måla verandan, köpa dynor så man kan sitta där. Kommer ju bli perfekt! :) Tänkte att jag skulle sopa där idag med, är lite löv där och skitit, orkade inte göra det igår eftersom att det var så varmt. 

Duschade håret och fick 'finfrämmat' av Jehovas vittnet när jag var ensam hemma. Höll på och dö verkligen, var så pinsamt eftersom att jag inte tror på Gud eller nåt.   


Vi åkte till farmor och farfar så där hade vi en liten grillfest. Farmor har fyllt år och farfar fyller år idag så vi firade dom :) Mina kusiner, farbror och hans fru kom med. Vi käkade grillat, pratade och hade det roligt! :) 

Vi var där i princip hela dagen. Och fick sen lite massage av mamma när vi var där för har ont i ryggen och i min höger axel. Ibland kan jag inte ens lyfta upp armen för då får jag sjukt ont i axeln!!! :(

Duktig som jag var eller snarare inte så himla duktigt av mig så vägde jag mig och såg att jag gått upp lite och jag blev jävligt ledsen. Blev så ledsen, chockad  och illamående så jag höll på och spy upp maten :( deppade för de och berättade för mamma, hon sa att jag inte ska vara ledsen för det eftersom att det är en bra vikt för mig men jag skäms så jävla mycket för det..visst jag kan träna, men träning är ingenting för mig, kommer ändå att faila med det.. får helt enkelt köra på en annan sak, fast det kanske inte är så bra? I don't know. 


När vi kom hem så satte sig mamma, pappa och jag oss i soffan, lyssnade på musik som vi valde och hade det riktigt trevligt. Pratade lite om min axel att jag fått riktigt problem med den, det kan vara datorn som gör så att jag får problem, men jag försöker att minska med datorn men jag kan inte sluta blogga för att jag har ont i min axel, ALDRIG! Så mamma visade en 'träningsgrej' som jag ska göra lite då och då, sen idag skulle hon nog massera den. 


Idag när jag vaknade så var det samma sak. Fick riktigt ont i axeln! Låg kvar i sängen i säkert en timme? Tror jag :) Tränade lite med axlarna och såg videos. 

Har käkat frukost, fixat mig och nu sitter jag här. 

Dagen idag så ska jag försöka sopa verandan. fira mamma eftersom att det är morsdag :) hinna STÄDA, det behövs! Duscha och kanske måla naglarna :) Min dag blir nog bra, börja dock gå ner i dysterhet men ska försöka klara mig ifrån det. Glad musik, på nu!

Nu får ni en ha en bra dag!! ♥

 

 
 
natalia

natalia

25 maj 2014 13:10

Vad mysigt :)

Vilka fina bilder på dig :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards