elin-mylife

Direktlänk till inlägg 9 september 2014

Trött, sliten, vad mer?

Av Elin - 9 september 2014 19:15

Är så himla trött! Känner att jag nästan inte kan hålla ögonen öppna. Det gör ont i ögonen och detsamma i huvudet. Har fått tillbaka huvudvärken som jag hade igår kväll. Men inte så konstigt, vaknade vid tolv och hade svårt och sova, vaknat minst 15 gånger inatt och sen legat vaken från tre till fem inatt..därefter varit tvungen och gått upp vid kvart i sju! Inte direkt det härligaste men jag fick tvinga mig upp.

Mitt humör är inte det bästa heller, är bara så himla nere och stressad för ALLT! För skolan men också hur jag mår psykiskt..


Saker och ting är bara så himla jobbiga just nu. Pressen är så jä*la stor och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Suttit och räknat massor med matte i säkert en och en halvtimme men får inte in skiten i huvudet. Hur ska provet gå?! Jag får verkligen panik för att jag inte kan. Alla känslor kommer också fram och jag vill bara få ur mig all panik och gråt. Bara skrika, sparka och allt! Känner mig just nu så jä*la misslyckad.

Sen har jag svenskaläxa, idrottsläxa/träning (som jag börjar med imorgon, jag orkar verkligen inte och det är nog det sista jag skulle prioritera just nu..) En svenskanovell som ska bli klar på fredag och lite smått.
Tack och lov har vi inte spanskaläxa denna veckan i alla fall! Jag hade ärligt talat gått in i väggen om vi hade det med...


Skolan var åt skogen idag med. Lektioner som sugit och allt..den bästa lektionen var väl då no'n då vi bara satt och kollade på filmer. Annars var det vanliga lektioner och inte det roligaste. Men jag klarade dagen så det får vi väl se som nåt posetivt. 

Hahah klantig som jag är så tappade jag mina nycklar emellan ett element...:$ där satt dem fast i kanske sju minuter tills Hanna kom på en lösning att sparka på elementet (badass). Men ut kom det i alla fall! 

__________________________________________________________________

Imorgon är det som sagt onsdag. Matteprov står på spel och jag är så himla osäker på det. Men det får gå som det går, mer kan jag inte göra! 

Vi ska också återberätta om en text om Mexico på spanska. Spännande! Vi slutar också tidigt så det är himla skönt! Då jag ska försöka att göra lite läxor, träning och sådant. Har dock inget planerat men tror att det helt enkelt blir så. Om jag förståss inte är sämre imorgon, både fysiskt och psykiskt. Vi hoppas på det bästa helt enkelt!


Ikväll blir det att duscha. Kanske räkna mer matte med? Hoppas att ni hade en bra dag. Kram ♥  




 
 
fashion

fashion

9 september 2014 20:03

Hoppas du mår bättre! :)

http://nattstad.se/fashioninspiration

 
natalia

natalia

9 september 2014 21:11

Känner soom du..

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Sigrid

Sigrid

9 september 2014 21:13

Så jobbigt! :( Hoppas det blir bättre :)

http://nattstad.se/sigridalicia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards