elin-mylife

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Elin - 5 november 2014 17:15

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera er nu då jag inte har någon aning om hur det kommer bli ikväll då vi ska fira mammas födelsedag och att det då kommer lite folk! :) Ska bli kul att fira henne verkligen, speciellt när hon ser vad hon får! :)

Mer kommer det inte hända under kvällen, ska förhoppningsvis få in och göra tidsinställda inlägg. Hoppas verkligen på det i alla fall!


Mår så mycket bättre idag verkligen. Inte tänkt på "oss" så mycket och bryr mig inte när jag ser honom utan försöker att tänka på massa annat och se saker och ting positivt!

Som att allt var som förut innan vi kände varann och allt. Det går bra och jag känner att klumpen i magen har släppt, tankarna börjar svalna av och jag känner mig som förut. Mitt glada och positiva jag börjar verkligen visa sig och jag börjar verkligen gå vidare! 

(Förutom om man tänker på dem andra tankarna som ligger och smärtar inom mig..)


Har haft en bra dag idag och allt har känns så bra. Hade matteprov idag och det gick väl helt okej, kände mig inte direkt nöjd efteråt men det går som det går helt enkelt!

Bjöd på fikat som vi gjorde igår och det var verkligen smaskigt, speciellt radiokakan - kändes som att jag hamnade i himlen när jag åt den. Fyy vad gott det var!! Kladdkaksmuffisen kan ta och slänga sig i väggen, den var inget emot radiokakan. Vi verkligen misslyckades med kladdkaksmuffisen, den var helt hård och kändes som knäck...usch! 

Kollat igenom mina bedömningar på betygen inför utvecklingssamtalet och jag tyckte att det såg bra ut verkligen. Är riktigt nöjd, dock fanns det grejer som jag tyckte att jag är bra på och som jag måste fått lite högre på menmen! Sen är det ju engelskan som går åt skogen men skiter just nu i det - jag är godkänd och jag ska fasen vara nöjd oavsett, för jag kan verkligen inte lära mig engelska och det är sååå svårt! 

_________________________________________________________

Imorgon slutar jag tidigt men det blir kanske att jag och Alice stannar kvar lite och håller på med engelskavideon som inte blev klar..snarare som försvann! 

Skola, fixa tidsinställt inlägg och hjälpa mamma med och göra mat. Vi får se med om jag får in något mer. 


Haft så ont i magen idag med och varit illamående då och då..och nu känner jag att allt det är påväg tillbaka. Hm.. 

Kan inte äta för illamåendet och magen så fick typ bara i mig vid lunchen+fikat! Men ska ta och dra mig för klockan rusar iväg och farmor och farfar är redan här. 

Hoppas att ni får en bra kväll, vad ska ni hitta på ikväll? Kramisar ♥







Ovido - Quiz & Flashcards