elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 januari 2015

Jag är så taggad som jag kan bli!

Av Elin - 11 januari 2015 18:17

Hade tänkt att ta det lugnt idag och att jobba lite på svenskan men kändes verkligen inte som att jag fick den dagen jag ville ha! Internetet krånglade så jävla mycket när jag försökte se på film så det blev ingen film alls idag, kunde inte ens ha uppe två flikar på datorn utan att det bara skulle stå och ladda..det blev inte heller något svenskaarbete då jag inte vet vad jag ska ta med och stryka över så jag behöver mammas hjälp, men jag får ingen så antar att det Inte blir någonting. Jämt när jag behöver hjälp får jag ingen, men när någon annan behöver hjälp måste dem få det på direkten, jävligt respektlöst faktiskt...


Hur har er dag varit? 


Imorgon är det måndag igen och då börjar skolan på allvar! Ser verkligen inte fram emot och börja med allt pluggande och gå upp tidigt varje dag nu i sju veckor (om man inte tar med helgerna då)...men man får ta det så positivt som möjligt och göra något roligt över detta! 
Ska som sagt i alla fall bli skönt att komma tillbaks till rutinerna, kompisarna och slippa tankarna under dagarna, men också att vi nu går mot ljusa tider, sol och massa träning. Jag är så taggad som jag kan bli! 


Önskar er en fin vecka 3! ♥ Ta vara på dagarna ni har nu. 

 
 
Sara

Sara

11 januari 2015 18:59

Ja verkligen härligt att vi går mot ljusare tider :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Annie

Annie

11 januari 2015 19:03

Vad trist med en sån dag! synd att du inte fick nån hjälp :(
Förstår dig, om det där med plugget ..
Jag har min tenta imorgon och det känns sådär måste jag säga, nervöst!
Men har pluggat så nu blir det soffan resten av kvällen :)

Kul att höra att du är taggad :)Du är så duktig med allt**

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

11 januari 2015 19:29

Usch så tråkigt med att du varken fick svenskan att fungera och att det laddade hela tiden på datorn:(( Hoppas du får gjort svenskan någon annan dag♡

Åh längtar också till sol och värme......♡

Sv; Åhh vad roligt att höra♡♡♡♡♡ Blir så glad:DDDD

Hoppas du får en jättebra kväll!♡♡♡
Massa kramar till dig!!:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

11 januari 2015 19:45

Ja det var jättetråkigt..hela dagen blev förstörd och det resulterade i dåligt humör och att jag bröt ihop för en stund sen, vet dock inte varför men känner mig så svag!♥

Detsamma till dig♥♥♥♥♥
Kramar!!! :*

 
Ebba

Ebba

11 januari 2015 19:54

Så drygt när det inte går som man vill! Känner igen mig i det där med att inte få någon hjälp.. Hoppas det löser sig bra ändå finis!<33 :*

Massa kramar & ha en fin kväll bästa du!<33

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

11 januari 2015 19:58

Sv: Tack så mycket fina du<3 åh tackar!! :)kul att du tycker det :)
Ja verkligen,otroligt mycket snö! Bilen ser ut som en isbjörn haha ;)

Tack så mycket!**

Tack snälla för det :)

Ha en bra kväll du med!

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

11 januari 2015 20:37

Sv 1; Tack sötis!<3:* Ja, jag hoppas & tror det!<3 =D
Haha, jaaa! XD

Awwww tack så mycket bästa du!<33 :* Detsamma! Love U!<33 :*

Sv 2; Haaha, vad bra! ;) XD Enligt min dator hade jag skickat en kommentar, tur den inte gjorde det då, haha! XD

Jaa, precis..

Massa varma kramar tillbaka! Love U!<333 :*'

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
linah

linah

12 januari 2015 10:10

vilken fin blogg:D

http://linah.se

 
natalia

natalia

12 januari 2015 19:31

Jag är redan trött på skolan.. ;(

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards