elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 januari 2015

Glädjande besked!!

Av Elin - 19 januari 2015 19:30

Idag märkte jag stort att killar är så jävla omogna. Dem beter sig som idioter, målar på ens grejer, på en, går på en, pruttar på en - och ja allt som jag sa just var jag och mina kompisar med om idag. Det gjorde mig så jävla förbannad, för vi hade inte gjort er något, inte ens tittat på er. Vi vill inte ha något med er och göra så för fan låt oss vara!

Visst kanske dem bara försökte spela roliga och coola, men jag kan inte med sånt, speciellt inte det som ni gjorde...


Jag blir mer och mer osäker på killar och för mig så känner jag att jag bara snart har några ynka killar kvar som jag kan lita på. Jag börjar bli rädd på något sätt. Jag vet inte om det är naturligt men helt ärligt känner jag en rädsla till killar. 


Hade himla svårt och sova igår, somnade sent och sedan vaknade jag två-tre gånger inatt men jag ska verkligen inte klaga! Jag var pigg och faktiskt varit det nästan hela dagen (om man tänker bort sista lektionen då jag typ somnade i någon sekund men vaknade upp lika snabbt xD). 

Haft en bra dag som gick sjukt snabbt, bara och hoppas på att morgondagen går lika snabbt. 

Blev lite plugg när jag kom hem, svenska och engelska (glömde matteboken i skolan så blev ingen matte, dock gjorde det inte mig något då jag har imorgon med!) 

Nu ikväll ska jag slappa med datorn framför Ullared... kanske inte hinner svara på era kommentarer/kolla bloggar idag!

______

För några dagar sen fick jag och familjen reda på att min granne som har cancer blivit bättre, hennes cancer har krympt och det är bara positivt! Nu kan hon börja med sin strålning, nu är det lyckan och hoppet vi väntar på..

Jag är så otroligt glad för henne, jag höll på och börja gråta när vi fick läsa/reda på det glada beskedet!

Det känns så bra inombords att det går mot bättre dagar för henne. Inget känns just nu bättre än att veta att hon mår bättre och att hon snart läggas in och ska på strålning. Att HON en dag förhoppningsvis kan bli frisk!


Hon kämpar varje dag - så jävla bra, både mot smärtorna och cancern! Inget stoppar henne, även fast hon mår dåligt och det smärtar så gör hon det hon vill och måste. Hon tänker positivt oavsett det tuffa som händer. 


Att få följa hennes resa igenom inlägg då hon skriver iprincip varje dag, vad hon känner, mår, vad som hänt är jättekul då man kan puscha på henne och följa hur en person känner igenom något sånt här tufft!

KÄMPA BÄSTA DU!<3


Hoppas att ni haft en fin dag!♥




 
 
Linn♡

Linn♡

19 januari 2015 20:46

Så sjukt omogna killar, synd verkligen! Men de har vi också en hel drös av i klassenXD ahahah
Hahah gör EXAKT samma som dig nu på kvällen!! Hahahha avd roligt!! Sitter med datorn framför Ullared♡♡♡♡♡♡♡ hahahahaha:*

Åh gud vad fint besked!! Verkligen bland det bästa man kan få! Massa kramar till henne och massa massa kramar till dig♡
Hoppas du sover bättre inatt :* loveuuu!!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

19 januari 2015 20:56

SV1; Idag hann jag tyvärr inte med att plugga något, men ska antagligen skippa träningen imorgon och plugga! Behövligt;)
sv2; hahhaa japp, kollar på ullared, bästa programmet;)) hahahah
sv3; Åh tack så mycket, blev väldigt nöjd med kläderna:D ♡


Tusen kramar till diiiiiiiiig♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Du är bäst elin!!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

19 januari 2015 20:58

Sv; Japp träningen gick bra:D Vi hade fys inomhus, men tyvärr känner jag fortfarande av mitt knä emellan åt, så det är väldigt konstigt...://
Kramar♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

19 januari 2015 20:58

Har du haft en bra kväll? :D ♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

19 januari 2015 21:29

Sv; Ja om det fortsätter såhär så får jag nog kolla upp det. Det borde ju gott över annars tänker jag...Nä använder faktiskt inte sånt band / tejp men det är ett jätte smart tips, har hört innan att det ska hjälpa! :*

Jo min har också var bra, tränat då och sedan kolalt på tv & kollar bloggar, svarat på kommenatrer och så♡♡

Massa kramar till diiiig♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

19 januari 2015 22:35

Sv; Detsamma till dig, hoppas du får en jättebra tisdag♡

Sov gott, massa kramar:*♡♡ loveu

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Pauline

Pauline

20 januari 2015 10:13

Jätte fin blogg. Kika gärna in på min :)
Kram

http://paou.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

20 januari 2015 14:27

Åh vad roligt att höra!!

Hoppas att allt kommer gå bra nu <3 Önskar din granne all lycka.

Kramar

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards