elin-mylife

Direktlänk till inlägg 22 januari 2015

Hej då!

Av Elin - 22 januari 2015 21:00

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med de tidsinställda inläggen och det känns otroligt SKÖNT! Jag har så otroligt ont i huvudet så jag ska alldeles strax stänga av datorn och vara lite social med familjen innan jag går och lägger mig..


Kommer tyvärr inte kunna svara på era kommentarer och inte heller titta in på era bloggar, varken nu ikväll eller imorgon..men jag ska göra det så fort jag har tid och kan på lördag (!!!) Det lovar jag er och om jag lovar något så håller jag det! Jag hoppas att ni förstår!

Jag måste öva på lite mer spanskan innan jag lägger mig (då jag inte kommer kunna göra det imorgon), sedan är jag för trött för att orka med datorn nu och har en jättejobbig huvudvärk - känns som att jag ska kräkas när som helst.. Ska också hinna packa både idrottskläder och packning till Alice.


Mina tankar går omkring i huvudet, det är så mycket just nu. Både med bloggen och i skolan. Jag måste plugga på spanska, engelska och svenska, utantill (!!!) tills på tisdag och fredag. Jag är så stressad. Jag tränar och tränar och tränar, men ingenting går in i huvudet. Känner just nu att allt kommer gå åt helvete. Skulle inte förvåna mig om det gör det heller.

______

Har haft en bra dag, både i skolan och hemma. 

Grupparbetet på NOn gick bättre än jag tänkte mig så nu är vi en bit på väg! 


När jag kom hem satte jag igång med plugg, pluggade då lite svenska och sedan lite spanska. Gick därefter ut i snön med mamma, Ida och Dennis. Vi åkte bob och pulka, jättekul verkligen!!! :D

Hoppas på att snön är kvar tills på lördag då vi kanske åker lite mer. Vem vet! 


Imorgon är det fredag då det först är skolan och sedan följer jag med Alice direkt hem. Vi får väl se vad vi hittar på, det blir nog väldigt kul tror jag. Bara och hoppas på det. 

Önskar er en fin helg!!! 


Godnatt finisar♥


 
 
Ebba

Ebba

22 januari 2015 21:32

Skolan kommer i första hand gumman! Vi stannar här ändå, uppdatera när du har tid, svara på kommentarer, läsa bloggar när du har tid etc finis!<33

Åh! Så irriterande när man inte får något att fastna i skallen, hade det likadant med biologin.. Men fick till det idag! Ta de lugnt & dela in allt i olika delar och att ta små pauser ibland är mina bästa tips!<3 :*

Du kommer fixa det gumman!:*
MASSA KRAMAR & SOV GOTT! LOVE U!<33 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

22 januari 2015 21:49

Ibland hinner man helt enkelt inte och så är det bara :) Hoppas din huvudvärk går över :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

22 januari 2015 22:39

SJÄLVKLART förstår jag!! vet verkligen inte varför men blir så sjukt glad av dina inlägg♡♡ Dem sprider glädje!! Nu ska du ha det toppen bra & allt sådant! <33 Förstår dig verkligen att du inte kommer hinna med bloggar/kommentarer, du behöver inte bortförklara dig! Förstår dig världens bästa Elin, och vill bara att du ska veta att du är bäst hihi;)))

-----------
Oj låter inte alls roligt med allt plugg:((( Varför ska man ha så sjukt mycket egentligen?? Får önska dig lycka till med allt och kom ihåg att vila och ta pauser, du är såsåsåsåsåså grymt bra!! LOVEUU!

Gud vad roligt med bob och pulka:DD

Tusen kramar till dig♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards