elin-mylife

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 14 december 2012 20:45

Det  var inget med armen iaf!

Jag hade bara slagit i mig hårt sa dom på sjukhuset.

Och ja, jag har fortfarande ont... :c Jag kan göra lite mer med armen idag än igår, men kan forfarande inte böja den, m.m är jobbigt! 


Läraren (Amelie) blev jätte arg på oss när vi inte kunde en låt.. det är ju sjukt och bli så jä*la arg! 
Men sen när vi skulle sjunga efter lunchen, kom hon och då sjöng vi skit bra!! Vi satt henne på plats! Känns bra!

Var väl allt som jag skulle säga ... hehe 


Har haft ont i magen.. och om ni tänker på ''DET'', så är det nog.. ja, jag vet inte.. :c

-wääää................!!!!!

KRAM C:


Av Elin - 13 december 2012 15:37

Jahapp, nu blir det en sväng till sjukhuset och kolla min arm om den är bruten eller stukad!

Snart...:c Jag kan knappt röra den, eller böja den :o skriver vad som hände sen!

så vi ses, skriver när jag kommer hem! Bye<3 

Av Elin - 12 december 2012 16:46

  

Av Elin - 12 december 2012 16:07

Jag fick 8/8 rätt på spanskan!!!♥ Slog alla på spanskan!

Jag sa att våran spanska lärare kunde säga mina rätta svar högt, och då höll jag på o svimma, haha, blev jätte chockad!!☺☺ Men är jättejätte nöjd!!

Annars har vi fått pyssla hela dagen, hehe, var en chill dag c: 


Nu sitter jag framför datorn. Är ensam hemma till 21:30 typ, skönt! 

För jag känner att jag måste fundera.. m.m

Jag känner mig trött och nere nu.. och det är för 2 saker.. kan nog berätta i nästa inlägg, eller så. Men vi hörs, skriver mer sen!☺

Av Elin - 11 december 2012 20:40

Hellu! 

Snart får jag min nya mobba/mobil, denna vecka!!! Love it♥

Det är en: Samsung galaxy Y, naajs de!☺

Hehe. Var väl det jag skulle säga.. har inget annat.. :c

Imorgon har jag spanska test.. kommer suga! :c Önska mig lycka till?


Nu vill jag gärna säga en till sak! Jag tycker ni är dåliga på o kommentera/tipsa/fråga och rösta på omröstningen...!  :c vill ha lite frågor osv♥

Sååååååååå, jag ska FIXA en frågestund!! Den börjar imorgon, och slutar på fredag. 12/12-20-15/12-20!

Då vill jag ha jätte många frågor! Jag hoppas verkligen ni vågar?

Eller bara vill tipsa/kommentera. Men FRÅGESTUND FRÅGESTUND!!

See yooou bby. Kram<3

 

 

 

Av Elin - 10 december 2012 16:26

Tjääna!☺

Nu har jag fixat till här på bloggen! Vad tycker ni?

Vill gärna höra vad ni tycker♥

Hur bra blev det på en skala får 1-10? Kommentera gärna! 

Jag tyckte det blev ganska bra, visste inte vad jag skulle ha för bakgrund... kanske ska ha en hel vit?


Dagen har varit helt okej. Jag tänker inte berätta vad som hänt.. för det är löst nu!☺

Men aa. Nu har jag inget mer att säga, hehe. Skriver mer sen eller nåt, kramiz.

Av Elin - 9 december 2012 16:37

Ni får välja vilken header jag ska ha☺:


1.   <-Den gamla


2.   

 

3.    <-Är sugen på den..♥

 

4.   

Av Elin - 9 december 2012 15:20

Idag har jag hunnit fixa till lite hemma. 

Diska, dammsugit, vattnat blommorna och så. Det var så skönt o liksom göra något bra! Mamma och pappa blev iaf glada! 

Jag har mockat och ridit, det passa perfekt!♥

Det gick super bra att rida efter kanske 6-7 månader paus!☺

Men blev kallt efter en stund, haha, men det va chill!

Jag värmde mig med sockor, en skön tröja, te och pepparkakor!!  

Nu tar jag det bara lungt. Ska kolla på olika headers. Vi får se om jag hittar nån. 
Hej då länge! KRAM 

(Kommentera/rösta/tipsa, m.m

Ovido - Quiz & Flashcards