elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

♥ Lördag ♥

Av Elin - 19 oktober 2013 19:38

Godkväll :)<3
Idag har det varit en bra dag, har varit glad så det känns awesome!! :)

Jag har hjälp mamma och pappa med saker som vi slängde, det var så kul! Så nu finns det mer plats.

När mamma, pappa och Ida åkte till tippen så dammsög jag undervåningen. Sedan så kom Tobias och hans flickvän för första gången. Det var kul, hon va jätte snäll och gullig!!! :) 

De gick också till Sara (vi bor grannar) eftersom mamma och dom inte var hemma. Så övade jag på SO inför provet, det gick super! Kommer nog kunna det på måndag, hihi. 

Super glad.

När mamma, pappa och Ida kom hem så lyssande jag på musik och spelade kort. 
Sen kom Tobbe och Anna igen, sedan farmor och farfar (haha omg..) och sist Sara och Dennis. Vi fikade och prata. När alla åkt hem så spelade jag kort och hjälpte mamma att städa övervåningen, det blev jätte bra om jag får säga det själv 

Ida, mamma och jag gjorde också en cheesecake som vi ska äta vid typ 21. Recept kommer sist 

Den blev nog bra och smeten smakade gott 


Nu på kvällen följde jag med Sara och mamma till Coop, Sara köpte saker till Dennis dop och föddelsedagskalas :) Han fyller nämligen 1 imorn!!!!!!! Fan vad tiden gått fort...

Idag för ett år sen var Sara och Linus på sjukhuset.. så sen klockan (07.05?) föddes han med kejsarsnitt... usch hemskt. Men lycklig för och vara MOSTER! <3

Men imorn blir det kanske blogg på morgonen eller kvällen för jag ska ju öva på SOn och vara på dop/födelsedagskalas.


Asså, är glad men känner mig gråtmild.. vet inte varför? men glad ändå :o Låter konstigt men ja.

Har ni tänkt nångång hur det skulle vara om du var död? Hur dem andra i familjen känner sig? Det har jag.. har till och med frågat mamma och pappa. 
Jag kan erkänna en sak från mitt hjärta! <3 Jag kommer aldrig ta mitt liv! Även om jag skulle få det riktigt svårt, jag älskar min familj och vänner för mycket! <3 
Ni betyder så!!!!! Vill bara att ni skulle veta de..

Juste glömde skriva det; Höll på och bli påkörd i tisdag.. :( hjjälp

Men nu blir det mer inlägg, ha en bra kväll kramar<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards