elin-mylife

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Elin - 26 december 2013 22:43

1.Samsung GT-I9505 S4 VIT

2.Samsung GT-S7560/TREND/V 

Vi får se, vill ha ettan men den är jäkligt dyr :/ Så det blir nog tvåan för jag orkar inte spara så länge hahah och jag är närmare den än den första, men vi får helt enkelt se hur jag gör! ;) Pöss&Kram ♥


Av Elin - 26 december 2013 22:21

Hej fina läsare! <3 

Bra dag det har varit idag tycker jag. Suttit och spelat sims en stund, sen pratat mycket med mamma varit ensam med henne och varit hos mormor i tre timmar typ. Det har varit kul och lungt! :) Var väldigt trött på eftermiddan men är inte det så mycket längre och ska försöka vara uppe ett tag nu för jag har som längst varit uppe till ett och det är inte jag! Jag brukade ju förut vara uppe till tre! :o Så det ska ändras och att jag får en rejäl sovmorgon. Men visst, är man trött ska man sova, intesant?
Nu sitter jag och kollar på mobiler, älskade saaaamsungs! Älskar verkligen dom! <3 Och kommer väl sitta och kolla på dem en stund till ;) 
Ska väl också försöka göra lite effekter på bilder, men vi får se. Är så jävla glad för att jag kan lägga in bilder och allt sånt!!! Jag mår också bättre psykiskt, även fast jag ibland får ner min självkänsla så mår jag bättre. 2014 kommer bli ett bra år, jag känner det på mig. Snart börjar livet, livet börjar här och nu! :*


Har eran dag och kväll varit bra?

Puss&Kram <3


Av Elin - 26 december 2013 12:32

Nu har man varit ute på en promenad iaf i 50 minuter. Det var sjukt skönt och komma ut på en promenad och det tyckte Trisse också, hihi! :) 

Men det var kallt ute, fy.. HAHA jag gick också och dansade för jag lyssnade på musik, sen helt plötsligt står vår granne i skogen, var så himla pinsamt!! xD har hunnit gjort lite mappar till bilder på datorn, bilder till bloggen och övrigt ;) 
Nu ska jag ta mellanmål (banan) och spela sims, mums! :) Sen ska jag göra lite effekter på vissa bilder så vi får se hur det går ;)

Lovade ju er bilder så här kommer de! Puss&Kram<3 

(Bilderna laddas upp as segt så det är därför inlägget kommer upp en stund efter :S)

                               

 



Av Elin - 26 december 2013 11:30

Nu sitter man ensam hemma och är det till halv två, kvart i två, där någonstans! Skönt de. 
Så typ nu ska jag och Trisse på en promenad i de fina vädret, yeah! Ska också spela lite sims, var sjukt länge sen och ska göra djuren till människor och försöka göra dom så lika som möjligt fast människor, svårt och förklara men aa. Senare ska mamma och jag till mormor också, om jag orkar haha. Nä men ska väl följa med dit. 

Har just tagit lite bilder, fick lite tråkigt så här kommer dom, ha en bra dag! 
Puss&Kram

(Tar med kameran på promenaden!) 

            

 



Ovido - Quiz & Flashcards