elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 maj 2014

Nada..

Av Elin - 1 maj 2014 17:45

Har inte gjort någonting idag.. har verkligen inte orkat med nåt! Vet inte vad det är med mig..Min kropp känns som en jävla sten och släpa med sig. Har varit på dåligt humör idag också, eller ja ledsen och lite irriterad. 

Vädret har varit mulet idag med, kallt och inget sug på och vara ute. Så fort jag kom ut ville jag bara komma in i värmen igen, lägga mig under ett täcke och aldrig gå upp igen. 
Skulle gått på promenad men det sket sig, jag orkar ingenting enkelt inte, allt är så tomt och grått så jag sitter bara och tänker på allt möjligt. Och bara för att jag sitter här inne, vädret suger och är ledsen så blir jag ännu mer ledsen. Men ibland är det riktigt skönt och bara få vara ensam och ledsen, i sin ensamhet. 

Jag försöker att hitta på saker, men när jag mår så här så vill jag inte göra nåt. 


Förresten kom jag på att jag hittat på lite. Har hjälpt pappa med och ta ur den blåa ''mattan'' från poolen och en annan grön ''matta'' (jag är så duktig på och komma ihåg namnet) Har tagit ur disken ur diskmaskinen och dammsugit. Duktiga jag, jag skulle ha medalj i och dammsuga. Jag har kollat lite då och då när pappa och dom höll på med poolen, tog lite kort på blommor/löv. Suttit och möglat vid datorn, lyssnat på musik osv. Inte den roligaste dagen kanske, men jag försöker. 

Tiden har inte heller gått fort.. den har gått som en snigel *PUST* 

Neej!! Imorgon hoppas jag på bra väder och lite varmar +bättre humör så jag kan hoppa i mina idrottskläder så jag kan ta mig en springtur och kanske hoppa lite på studsmattan..   


Ikväll ska jag duscha och fixa mina naglar, blir nog bara ett genomskinligt nagellack. :) Annat blir det säkert, kanske dansa nåt. Ha en bra kväll allihopa <3

               

Asså kolla vad min orkidée har växt på en och en halv vecka, tror jag!!! Den var typ en tredjedel för en och en halv vecka sen :D Otroligt. Flowers in my heart ♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards