elin-mylife

Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Klagomål att jag äter dåligt - Cancer..

Av Elin - 22 november 2014 23:45

Har hunnit göra allt som var på min lapp, förutom promenaden då det var mörkt ute när jag kunde gå men jag hade heller ingen lust att gå så det spelade inte så stor roll!

Lyssnat på musik verkligen hela dagen med AUXkabeln som är ikopplad i högtalarna medans jag gjort alla saker, kan bara säga att hög volym var på!   

Startade dagen med ett samtal med farmor, vi pratade ihop oss lite om saker som vi ska göra inför "jul" osv. Mer kan jag icke säga. Hihi! En hemlis är det absolut då jag inte vet om någon i min familj läser här. 

Körde sedan med bak av lussekatter, plugg då jag pluggade NO, lite om blodet och musklerna. Är klar med det så nu är jag fri! Skulle haft engelskan och plugga på men..jag glömde skiten i skolan så kommer få sitta hela dagen på måndag och läsa in det. Helvete säger jag bara!

Vattnat blommorna och fixat de som behövdes fixas, målat naglarna i en blå färg som ni kan se i inlägget nedan. 

Har haft besök hela dagen med, av Sara, Tobbe och dem, dock inte varit så social tyvärr då jag på något sett inte velat. Det sociala typ försvann...och på något sett börjar det bli jobbigt att vara social, vill helst vara för mig själv. Märkt det på senaste tiden. 

Mot kvällen blev det lite bättre. 


Mått så dåligt idag. Var sjukt varm, men frös. Sa det till mamma, bad henne känna på min rygg och jag var KOKHET, så hon kände i pannan och det slutade med att jag hade feber. Mådde också sjukt illa.. Efter en stund kom huvudvärken, varade dock inte så länge tack och lov. Känner mig bättre nu i alla fall, lite illamående och trött men det får jag leva med! Ska ändå strax fixa mig till sängs   

  __________________________________________

Har en mamma här som klagar på att jag äter dåligt, att jag måste äta mer och att det inte är bra så "lite" som jag äter. Jag själv tycker att jag äter ganska bra. Dock att jag slarvar med maten, det vet jag, men jag har en anledning varför - jag är aldrig hungrig och jag mår bara illa! Finns väl också lite andra saker som det beror på, men jag äter liksom frukost, ibland nåt i skolan, mat hemma. Oftast någon frukt, vatten. Det kan hon absolut inte säga att det är dåligt, eller är det jag som är helt ute och flyger? Kan verkligen inte äta ibland, ångest på hög nivå..


Det är hemskt!   fick reda på det igår, min granne har cancer, den negativa också.. Jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska gråta eller bara "va".

Känner henne inte så bra men på nåt sätt har hon varit som en mormor för mig och det har tagit så jävla hårt i hjärtat idag! Hon är en sån bra person och prata med, positiv och så bra på och baka! Hon bakar hela tiden, städar och bara vill alla så himla väl...

Jag vill inte att hon ska dö! Att aldrig mer få se henne, höra hennes röst eller hennes skratt. Jag vill inte...åh fuck tårar.

Såklart finns hoppet att vänta på, men det pekar mer mot det negativa...FUCK CANCER!!!



 
 
Kakan

Kakan

23 november 2014 00:12

Jag äter också dåligt och är aldrig hungrig heller, mår illa av det, min kompis tjatar alltid på mig om att jag måste äta mer. Men man kan ju inte tvinga i sig mat, tycker jag i alla fall.

Du har jättefin blogg och verkar vara ganska trevlig. Kolla gärna in min blogg: izglazz.bloggplatsen.se.

http://Izglazz.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

23 november 2014 00:21

jobbigt med svåra beslut

http://www.nattstad.se/LindaLinnros

 
emelie

emelie

23 november 2014 00:23

sv: ja det är ju så. dock fick jag ett samtal efter jag skrivit inlägget då hon bad om ursäkt och massa. får se vad jag gör med det haha ^^

http://emeliekangstrom.blogg.se

 
Vera

Vera

23 november 2014 08:56

Gud vad tråkigt att höra om din granne, stay strong♥ Det kommer bli bra!
Kram

http://veraholmlund.horseworld.se

Elin

23 november 2014 12:16

Jag hoppas verkligen på det! Tack♥ Kramis

 
Annie

Annie

23 november 2014 09:33

Vad roligt att höra, att du blev glad för det jag skrev<3
Glöm inte, du är bra precis som du är! :-)

Såklart du får fråga, har 3 diskbråck i nacken, så värken är en del av livet. Men jag har ändå blivit bättre, var sämre förut ..
Träningen hjälper mig mycket mot värken :-)

Hoppas du får en fin söndag!

Kramar*

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

23 november 2014 10:24

Cancer är en hemsk sjukdom men det betyder inte döden. Man kan vinna över cancern! Styrkekramar <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

23 november 2014 18:51

Alltid skönt att hinna med allt man tänker att man ska hinna med:DD Och att skriva upp allt man behöver hinna med underlättar såååå sjukt mycket:DDD
Åh lussekatter! Love:IT! Blev dem goda, eller du kanske inte har smakat? (som jagXDXDXDXD)

Usch vad tråkigt att må dåligt! Har du fortfarande feber? Det är så jobbigt att må dåligt, man orkar inte göra något!

- Är det din kanin på bilden? Visste inte att du hade en! Hur länge har du haft "hen" och vad heter "hen"? :DD Älskar kaniner! Hade själv en kanin i 5 år man dog tyvärr förra året:((( Världens bästa kanin...

Gud vad tråkigt att höra om din granne:(( Världen är verkligen så orättvis! FUCK CANCER säger jag bara....

Många kramar till dig sötis!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards