elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 november 2014

I'M BACK!

Av Elin - 27 november 2014 19:51

Sista dagen man var tvungen och vara hemma då! Känns så jävla bra och jag är så taggad för skolan imorgon! WOHO.

Dock är det massa som jag ligger efter med men det ska helt klart fixa, ska prata lite mer lärarna och se vad jag kan ta hem och jobba med under helgen. Känner att det helt klart är bättre än att ligga efter säger jag bara! 
Har redan engelska som jag måste plugga på under helgen till tisdag, verb, men det ska väl gå bra. Inget jag är orolig och stressad för. Och om det blir att jag tar med mig NO hem, måste nog absolut göras!! Spanska, svenska. Ja men det blir helt enkelt lite granna och jag är absolut inte sur för att jag måste plugga i helgen, tvärtom - eftersom att jag latat mig och varit sjuk hela veckan så är jag "värd" detta!  

Vet inte hur uppdateringen då på bloggen kommer bli men det får vi helt enkelt se. 


Blir nog en vanlig dag i skolan så det blir skönt, inget direkt jobbigt kommer det vara.

Kommer dock inte kunna vara med på idrotten imorgon heller, vi har redovisning av en dans..men eftersom att jag vart sjuk och inte kunnat öva så kan jag inte den helt enkelt! Men sedan beror det med på min yrhet som bara fortsätter och...näsblod. Japp ni hörde rätt, nu börjar det igen. Duschade idag och såg blod i vattnet, på min hand och sedan på kroppen. Såg verkligen ut som värsta dödsskjutningen! Så där stod jag och droppade, visste inte vad jag skulle göra. Efter en stund slängde jag mig efter bomullsrondeller, klädde snabbt på mig och fixade badkaret. Det gick sedan gick det över tack och lov. 

Men jag får verkligen inte anstränga mig nu tills helgen kanske för jag vill inte riskera att svimma eller blöda näsblod i skolan.. #Idrottslärarenkommerdödamigja

______________________________________________________

Har inte hänt något särkilt hemma, mest slappat för magen har varit sjukt jobbig idag men det håller helt enkelt på och lägga av. Hittat lite engelskaplugg som jag kunde jobba med och sedan SO. Hehe har soprov imorgon...glömde bort det helt och sedan har jag ej haft matrial till det hemma men Hanna sa att det fanns på Fronter. Så har haft fullt upp med och matat in det huvudet, dock kommer det ärligt talat inte gå så värst bra! Är helt hundra på det...


Vad har NI hittat på? ♥ 


Imorgon står skolan och plugg på schemat. TAGGA!    Kramar ♥

 


 
 
Mizca

Mizca

27 november 2014 20:38

Svar: Vad gullig du är, tack!

http://www.mizca.se

 
natalia

natalia

27 november 2014 20:58

Skönt att dra tillbaka till skolan nu. Fastän du ligger lite efter torr jag nog det kommer gå kanon för dig. Du är så himla duktig!
Önskar dig en fin kväll.
Kram <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
emelie

emelie

27 november 2014 22:04

fin du är :)

sv: jag ska faktiskt till stockholm igen till min kille och hans syster :) typ bor där, senare ska vi flytta tillsammans till min pappa i norge och skaffa jobb där :)

http://emeliekangstrom.blogg.se

 
Emma Grann Fotografi

Emma Grann Fotografi

27 november 2014 22:48

Skönt att du får komma tillbaka till skolan igen :)

http://emmagrannfotografi.blogg.se

 
Cornelia

Cornelia

27 november 2014 22:49

sv: Detkändes helt okey! :D

http://neliiaah.blogg.se

Elin

28 november 2014 17:13

Skönt för dig! :)

 
Linn♡

Linn♡

27 november 2014 22:49

Härligt att höra att du mår bättre♡ Blir glad av det:DD Hoppas skolan går jätte bra imorgon, och jag lovar du är jätte bra och komihåg det så fixar du allt plugg. Planera allt du ska hinna med och så går det bra! :)) Viktigt att du också ta pauser♡ Hoppas det går bättre med yrheten och näsblodet imorgon så att det stoppar:)
Hahah jag använder mig också av Fronter i skolan:PPP Hhehehe. Nej men lycka till med So provet imorgon♡♡ Du är bäst! Och du gör ditt bästa♡ Vad handlar provet om? ♡ Btw, sötis på bilden!! ♡♡♡♡ hhiihihi

Sv1; Aww sötis!! Jag ska gå samhäll, men vilken inriktning av antingen samhällsvetenskap/media/beteéndevetenskap det vet jag inte:PPP Så måste bestämma mig för det + skola då♡
Sv2; Önskade också att jag kunde prata med min NO lärare om NO provet, tyvärr har vi ingen mer NO lektion innan provet, men kommer se han i skolan imorgon så då ska jag prata med honom! tack sååå sjukt mycket för att du bryr dig, det är helt fantastikst♡♡♡♡ Tack för alla tips!! Du är absolut bäst, hoppas du vet om det♡♡♡♡


Blir sååååå förlåt(jävla) glad av dina helt underbara kommentarer och av dig och din blogg!! DU är bäst!!!!!!!!!!!!!! Kom ihåg det!!
Tusen kramar till dig♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

28 november 2014 08:27

Sv: Tack så mycket för omtanken<3 Du är en så fin tjej! :)

Min värk har så mycket med muskler och nerver att göra, så operation är lite som ett "lotteri" även för kirurgen, eftersom nerver & sånt sitter olika på olika människor. En operation i nacken innebär mer risker än op i ryggen också tyvärr. Men jag hade ju blivit bättre, så hoppas det vänder snart igen :)

Skönt att magen blivit bättre iaf :)
Hoppas du får en fin fredag<3

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

28 november 2014 10:53

Skönt att du mår bättre :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards