elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 november 2014

November månad slut!

Av Elin - 30 november 2014 17:30

Nu är snart november månad slut och vi går mot vinteråret och mörkare tider. Imorgon börjar December. Sista månaden för detta året. 31 dagar kvar av året och sedan är det ett nytt år. Ny månad. 2015. Januari. Kan ni fatta det!? Ett helt år har snart gått! Det är inte klokt enligt mig, det finns inte!


Min månad har varit bra oavsett det som hänt. Jag har gått vidare dag för dag och idag känner jag mig starkare än någonsin för det som hänt. Slut med honom och mig, sedan ordet. Att jag kunnat gå igenom något sånt som jag föreställde mig för flera månader sen att om något sånt händer kommer jag tappa mig själv i golvet och bara vilja dö men att jag ville något annat och bevisade det med. Då är man stolt! Jag mådde skit för allt det men att inse att det är FEL och att INGEN ska behandlas sådär då vet man vart man vill och vill hur världen ska vara!

Vart på en båtresa, födelsedagar och presenter som bara blev grymma.

Skolan har gått lika bra så och jag känner mig på topp med livet, skolan, betygen men mramförallt BLOGGEN! Jag har kommit så jävla långt med den under några månader och sedan med bloggandet överhuvudtaget! Jag kanske inte är bäst på att komma på något att blogga om, det vet jag för jag är sämst på och komma på sådana saker men när jag väl kommer på något så försöker jag med mitt bästa!   Vänner inom bloggandet. Jag har fått så många nya i mitt liv och det känns så JÄVLA kul (om jag får uttrycka mig så).

Man kanske har haft en dålig dag och kollar in på kommentarerna - då finns ni där. Peppar mig och gör mig glad. Fy fan vad jag är pepp på livet alltså!♥ Tack så himla mycket för denna månaden, den har varit bra men med mycket inlevelse och likaså ska vi göra med nästa. December - nu kör vi!♥

 


 
 
Filippa

Filippa

30 november 2014 18:32

Kul att det går så bra för dig :)
Mindre än en månad till julafton med! Kram

http://filippamyhrberg.se

Elin

30 november 2014 19:50

Ja det känns grymt bra och kul! :)
Sjukt att det är det, vi är snart där! Kram

 
Linn♡

Linn♡

30 november 2014 19:10

Gud vilken härlig månad! Lå¨ter verkligen suuperbra! När fyller du själv år förresten? :)))) heheheh♡♡
Jag är så glad att jag har "lärt känna dig" för du gör seriöst mina dagar med dina underbara ord. Tack, tusen tack! ♡♡ du är bääääst!!
Kommer följa din blogg SÅÅÅÅÅ underbart länge!!♡♡

Sv; gud vad fubbigt med snö:PPP vill ockås ha det:((((

MÅNGA MÅNGA KRAMAR♡♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Heytezz

Heytezz

30 november 2014 19:28

Underbart att du ser att du aldrig är ensam för att du har alltid dig själv :) En partner bör aldrig få upphöjas såpas att man tror man inte kan leva utan den. Så många människor som världen består av så finns det alltid nån annan som kan vara den rätte ;) Upplever att du mår bra i alla fall så härligt att höra :)

http://Heytezz.bloggplatsen.se

 
Mizca

Mizca

30 november 2014 21:13

Svar: Jag tror han kommer bli glad. Han vet förvisso redan att jag fixat en kalender till honom men han har ingen aning om hur jag fixat ihop det och hur jag hängt det. Imorgon får han öppna första :) Hihi!
Jag skall hämta honom om ca en timme och då kommer han få se det!! Hihi!

Ja, det är roligt med marknader så nu vill jag ha massa marknader att boka in :)

http://www.mizca.se

 
Annie

Annie

30 november 2014 21:34

Sv: Håller precis med dig! :)
Så fint du skrev, varför inte ge en kram eller dylikt och tänka mer på samvaron med varandra<3

Har haft en fin kväll och ätit första julmackan med skinka så gott ;)
Hoppas du med haft en fin kväll :)**

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Jenny Karlsson

Jenny Karlsson

2 december 2014 22:49

jätte fin blogg :)

http://www.nattstad.se/jennykarlsson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards