elin-mylife

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Elin - 14 april 2014 19:09

Ger er två låtar nu! ;) 

Omg, älskar Maggios ''nya'' album! :)

& en .. annan 
Ha en bra awesome kväll! ♥

Av Elin - 14 april 2014 18:45

Var på en hälsokontroll idag i skolan och det gick la bra! Fick väga mig, mäta mig, kolla min rygg och svara på frågor. Det tog kanske en halv timme! Det var lite awkward ibland men det var ändå kul. Har varit hos skolsköterskan ett antal gånger för hur jag mått osv så det är inte direkt något problem och prata om saker med henne och jag tycker faktiskt att det är skönt. Jag hade gått ner några kilon sen jag träffade henne sist (tre månader sen tror jag), så hon tyckte att jag skulle gå upp lite. Blev själv super glad att jag gått ner lite granna. Har blivit lite längre, förut var jag 160, nu är jag 160,5, mwhihi! :') 

Min rygg(rad) var bra!


Hon kollade också min nacke för att jag har ont där och hon sa att jag är väldigt stel! Så hon gav tips att mamma/vi ska köpa en olja och massera mig, dock får hon göra det ibland, men kanske oftare? Fick svara på frågor ex hur jag äter/sover, hur jag tycker det är i skolan, kompisar, lärare och hur jag mår/har det hemma osvosv. Hon vet ju att jag inte mår bra så hon sa att jag ska komma dit om jag känner mig nere någon gång, bara komma och prata eller nåt. På den fronten känner jag mig trygg och liksom bara kunna få ha någon som lyssnar och förstår hur jag mår!


Har också haft en nästan vanlig dag. Slöjd annars, matte fast med soläraren för matteläraren var någon annanstans... bra.. men nu är jag med där och ligger inte alls efter!! :) So:n är jag i fas med (tror jag) bara det att jag fick reda på att vi ska ha ett JÄVLA PROV IMORGON!? Ågh tack! -.- Vi ska sitta i en grupp och svara på frågor, och prata om det. Kul.. det handlar om internet typ. Ska också ha prov på länderna i Asien efter påsklovet +spanskaprov..

Spanskan gjorde vi typ inte ett skit, repiterade inför prov.. engelskan kollade vi klart på Frozen. 

När jag slutat så väntade jag på Ida och vi käkade pannkakor. MUUUMS! ♥ har också hunnit gjort lite tidsinställda inlägg, tycker faktiskt att det är sjuuukt bra att göra det så man inte ska känna sig stressad! :) 


Kvällen fortsätter med att chilla. Ingen läxa, ingen stress, bara jag, musiken och datorn. YES! Hahah! 

Är på så jävla gott humör just nu, just denna sekund! Har någon ledsen känsla inut i mig som jag sakta men säkert börjar klara mig undan. Denna kvällen blir nog fantastisktunderbartbra!

Har liksom fått träffa mina #bästizchar♥ och det kändes som tre år sedan. Har träffat på min älsk ett antal gånger och har typ svimmat och smält varje gång. Såååå underbart! Om han bara kände lika och fattade hur jag sitter här med ett dunkande och smältande hjärta bara till honom. ♥

Hahah, sitter också och skrattar här i min ensamhet när Hanna höll på och dra sig på en stol, vi garvar, jag ställer mig upp och ser älsk genom fönstret och bara hoppar/ramlar ner på en stol så han inte ska se mig. Sen inser att han är påväg in och vi (mest jag ''harkel'') skyndar oss ut. Hahah! #Hannasdragningarääääälskarjag


Imorgon börjar vi tjugo minuter tidigare, alltså halv nio så vi får sluta tidigare. Blir ett ''underbart'' prov. Lyssna på en som berättar om när hennes dotter dog i en brand, kommer nog faktiskt vara intressant! Eöhm, bild, kanske so? 


Som jag sagt flera gånger innan så åker jag taxi hem och idag kände jag mig VERKLIGEN INTE trygg när jag åkte! :S Var påväg hem, ensam med en ny chaufför.. han typ gav mig peddoblickar, gav mig peddosmile och typ smygtittade på mig! Kände det verkligen, som att han satt precis vid min nacke och kollade. Var så jävla obehagligt!!! Han körde också EXTREMT sakta och jag ville bara hoppa ut, kändes som år att komma hem! När jag äntligen var hemma så sprang jag in, rädd, & skrev till Hanna. 


Ha en bra kväll! ♥

   

Det är min tunga och inte underläpp #HANNA xD

 


Mums! 


Av Elin - 14 april 2014 08:00

   

Japp så här ser den ut! Kanske inte den snyggaste garderoben men jag är nöjd och kunna ha mina kläder någonstans iaf! Haha ;) 

Skulle kunna tänka mig och måla själva hyllorna som kläderna ligger på vita istället! :) Skulle bli myyycket snyggare och skulle känna mig mer hemma då, för liksom om man inte trivs med nåt i sitt rum så ska man väl fixa de? (ooops måste nog fixa mycket då!) Nejdå xD 

Men där var den! Ha en bra dag! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards