elin-mylife

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Elin - 18 april 2014 23:00

Har inte direkt haft lust idag och bloggat.. har bara gått in och kollat då & då, sen gjort en ''dag 23'' inför imorgon. Har bara varit trött idag och inte orkat gjort ett skit, mest trött i mina ögon så att det svidit. Mitt humör har inte heller varit på topp, har helt enkelt haft en dålig dag och nästan varit så jobbigt så jag höllt på och gråtit. 

Jag kommer uppdatera er mer imorgon, kommer komma upp ett antal inlägg men jag har också grejer och göra eftersom att det är påsk då också. Ser la fram emot det! Ska fixa mina tänder och hår nu, sen hoppa i säng, sooooooooooooooovaaaaaa!!! Godnatt ♥

Av Elin - 18 april 2014 08:00

Jag tror nog det är hur jag är:

Är extremt tyst i vissa stunder och ''högljud''/pratig i andra stunder. Det är nog mitt humör som gör mig annorlunda från andra och hur jag lever/bor. 

Annars känner jag mig som vilken annan tjej som helst! Som sagt, det är bra att alla är annorlunda, hur fan skulle världen se ut om fölk var lika?!? Det skulle ju tillslut inte vara bra alls.

Jag har sagt det förut, jag är inte den finaste människan och jag gillar inte mig själv. Men jag har ändrat mig vad jag tycker, jag är snart tillbaka och kan skita i vad folk tycker om mitt fejs. Jag kanske är runt hälften av finheten i mitt ansikte! :) Låter wierd men true.

Gäller att bara fixa min kropp eller tycka bättre om den..  FAST MAN SKA FAKTISKT INTE BRY SIG OM HUR MAN SER UT, MAN ÄR ANNORLUNDA! ♥ FUCK YEAH

Ha en bra dag! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards