elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

♥ 3 sanningar om mig och fakta om olika betydelser på drömmar ♥

Av Elin - 31 augusti 2013 11:30

Vilket är ditt mest pinsamma minne? -Ja du.. vågar jag ens berätta de?..... -Jo det var i sommras, jag, Hanna och hennes lillasyster var på hemväg från Maxi och då skulle jag härma en, aa då sa jag: -Får jag känna på din bh? (härmade en) Och då märkte inte jag att det kom en cyklist och han började as garva, det är det pinsammaste minnet jag har, haha! .......

 

Har du nånsin snattat? -Nej!

 

Vad är den konstigaste/läskigaste drömmen du drömt om? -Det är om tänder! ASSÅ jag vet inte, men när jag drömmer om tänderna så går dom sönder eller så krossas dom i drömmen :$ sedan på morgonen har jag as ont i tänderna....

Sökte på google vad det kunde betyda;  Tappa tänder
Drömmar om att tappa tänder är vanliga. Om du drömmer om detta kan det symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft.

Har drömt att jag dött också och det betyder så här; Död
Vem dör? Vad dör? Om du dör i drömmen – vilken sida av dig dör? Ditt starka friska jag eller en gammal attityd som är uttjänad? Om en person dör/dödas i din dröm, fråga dig vilka egenskaper den personen har. Dessa egenskaper dör bort från din personlighet. Barn som är döda i drömmen tyder på att ditt inre barn (frihet, bus och glädje eller sorg och personliga behov) inte får finnas i ditt liv. Död person under snön tolkas som nedfrusna gömda känslor. Pappa dör tolkas som att pappas röst i dig får dö för att du bättre ska höra din egen röst, din egen vilja. :c

Ormar: Att se en hopringlad orm i drömmen är ett varsel om fara och fängelsestraff. Det kan också vara ett tecken på sjukdom eller hat. Ser du en orm ligga utsträckt betyder det att din hustru bedrar dig. Drömmer du att du dödar en orm kommer du att triumfera över dina motståndare och alla som avundas dig. Om du drömmer att en orm försöker bita dig i fötterna är det ett varsel om svartsjuka och avund. Lyckas ormen bita dig väntar sorger och besvikelser. Att se en orm eller hydra med sju huvuden är en förvarning om frestelse och synd. Om du slåss med ormar i drömmen kommer du att besegra dina fiender. Ser du många ormar i drömmen kommer du att bli lurad av en kvinna.

Man: Om en ung kvinna drömmer att hon talar förtroligt med en ung man är det ett förebud om tur i kärlek. Om den unge mannen ser bra ut och har milda ögon och en allvarlig uppsyn är det ett ännu lyckosammare tecken. När en man drömmer att han talar förtroligt till en annan man betyder det rivalitet i kärlek och affärer. Drömmer du om en gammal man betyder det att ett arv väntar. Ju längre hår den gamle mannen har desto större blir arvet.

Katt: Drömmer du om katter är det ett förebud om att du kommer att bli bedragen av någon som du litat på. Men detta gäller bara om katterna i din dröm är aktiva. Om du drömmer att du tar livet av en katt får du snart chansen att hämnas på en person som har gjort dig illa.

Hästar: Drömmer du att du ser en häst springa kommer du att bli rik. Om du rider på en utmattad häst betyder det att du kommer att bli upp över öronen förälskad. Ser du en död häst i drömmen väntar en viss stagnation inom ditt yrkesområde.

Falla: Om du drömmer att du faller betyder det att du för en tid kommer att känna dig mycket deprimerad och tycka att allt går dig emot. Men du kommer att hämta dig och återfå din jämvikt så småningom, kanske med hjälp av medicinering. Drömmer du att du faller ner i en grop väntar en överraskande fara.

 

Nu har ni fått sett lite som jag drömmer om och vad dom betyder, vill ni veta mer, gå in här; http://www.kolumbus.fi/seanhype/virtual/

Ha en bra dag ♥

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards