elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 december 2013

Året är snart slut så kör på en sån här..

Av Elin - 25 december 2013 19:27

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hm..  ja det tror jag. 

Hur har ditt 2013 varit?

Helt okej, både bra och dåligt, men med familjen och kompisarna vid min sida funkade de. 

Blev du kär i år?

Japp!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Den 5 april.. det var då jag ramlade av Molly. Finns säkert något mer datum jag aldrig kommer glömma för de här året men inte vad jag kommer på nu. 

Vad är din största framgång 2013?

Haha nej har nog inte gjort någon framgång.. enligt mig är det väl kanske bloggen då, att jag kommit så här långt och att folk vill läsa om mitt liv. Det är helt otroligt och sjukt kul!

Bästa köpet?

Mitt bästa köp... haha jag vet inte ;)

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder tror jag. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Bloggen självklart! Men också alla människor jag träffat de här året! :)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Hm.. vet inte 

Vem har du umgåtts med mest? 

Familjen självklart, men också Hanna, Amanda.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja....

Vart reste du under 2013?

Norrland. 

Är det något du kommer sakna från 2013 och vill ha 2014? 

Nej inte vad jag vet nu. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var med min goa familj! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Japp! Verkligen! Om jag inte mådde så himla dåligt, om jag inte hade blivit ihop med ''G'' och att jag inte ridit Molly. +Alla bråk. 

Vem saknade du?

Tina

De bästa nya människorna du träffade? 

Har många bra kompisar! Men bra är Emilia och Alice :) 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Har inget och säga till mig själv men ska försöka göra så detta året blir bra! Ska må bättre, bli piggare och mycket mer! +Umgås med kompisar mkt mer! <3 

Puss&Kram (Gör gärna den här på er blogg och kommentera er blogg så kan jag läsa erat :D)

 
 
Ingen bild

natalia

25 december 2013 20:34

Låter som ett bra år...o visst finns detddåliga saker med året men tänk på att du klarade dig genom allt!

Elin

25 december 2013 22:55

Ja jag håller med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards