elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Orkar inte mer +låt

Av Elin - 12 februari 2014 18:15

Efter att jag skrev förra inlägget som sagt så åkte ju jag och mamma till stan och handlade lite. Men innan vi åkte berättade jag vad som hände imorse. När vi åkt iväg berättade jag också om skolan, hur de går och hur jag känner så det slutade med att jag bröt ihop i bilen.. jag har verkligen ingen lust att gå till skolan längre och det sa jag! Sa också att jag är sämst på allt, eller ja att det inte alls går bra längre, har tappat kontrollen för skolan sjukt mycket. Jag är där i böckerna där alla andra är i skolan och hänger med, men de är de att jag inte fattar ett skit! Mår så jävla dåligt för de och bara för att jag mår dåligt över de tappar jag koncentrationen på allt annat.. men ingen verkar förstå när jag säger de.. det kommer sluta med i nian att jag har F i alla ämnena. 
Jag orkar verkligen inte mer, jag ger fan upp, ska försöka klara de till sportlovet, sen ska jag skita i allt, verkligen skita i skolan när den startar igen för jag orkar inte...

När vi kom till coop kände jag mig lite gladare, för de hade mamma gjort mig, jag älskar henne så himla underbart mycket, en sånn mamma skulle ALLA ha! <3 Men när jag kom hem blev jag mer och mer nedstämd. Sa typ ingenting, ville prata, men jag kände mig bara ivägen, arg, ledsen och så.. Mamma snackade också med Ida och nu förhoppningsvis kan hon bli lite schysstare?! Vetofan.. 
Men vi gjorde mat och åt, där sa jag ingenting heller, var också jätte illamående så kunde knappt äta. Läst på om Romarna och det fick upp mitt humör lite granna men nu är jag tillbaks på noll. Fyfan

Önskar bara att ljuset kunde hitta hit.. puss&kram


 
 
Hanna

Hanna

12 februari 2014 19:42

Skriv på kik om du vill prata!! :( <3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

12 februari 2014 21:05

Tack, de ska jag! :/

 
natalia

natalia

12 februari 2014 20:09

Å fy fan! ;(
Hoppas det snart är bättre gumman <3 Om det är något du vill snacka om så finns jag på kik! Det vet du!
Och ge inte upp!!! Jag ville också ge upp en viss tid men att ge upp är bara för förlorare och det är du verkligen inte! Så ge inte upp!
Kram<3

http://nattis98.blogplatsen.se

Elin

12 februari 2014 21:09

Tack underbaraste människa!

 
natalia

natalia

12 februari 2014 21:15

Hur är det nu på kvällen?<3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

13 februari 2014 12:44

Det va sådär

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards