elin-mylife

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Svimmat

Av Elin - 21 februari 2014 14:41

Hejj på er! Tidigt uppdaterat men kom hem efter tolv.. eftersom att jag va på sjukhuset och misslyckades! Vi kom dit tio minuter före och doktorn var försenad. Men när han väl kom följde vi med han till en rum och pratade, han ställde as många frågor som jag fick svara på. Han lyssnade på mina lungor, hjärta, kollade blodtrycket, kollade reflexerna, kollade ögonen, öronen så gjorde vi test om jag blev yr av olika saker. Fick ta ett till test för en tant kom in och tog på mig ''sugproppar'', EKGtest. Var ganska pinsamt, fick ta av mig tröjorna och så.. när det var klart tog de en stund tills doktorn kom igen. Han berättade att allt var bra men att jag skulle ta blodprov för att liksom! Han trodde att det kunde va späningshuvudvärk, eftersom att jag har ont i nacken och i huvvet men jag vetosjutton!! Man får väl lita på dem


Vi gick ner till labb och skulle ta blodprov. Jag satte mig ner, hon gjorde rent där hon skulle ta och tog in sprutan men det kom inge! Så hon hämtade en sköterska. Hon andra skulle ta i den andra armen och jag kände hur jävla illamående jag blev, sa: ''Jag mår illa!'' Och sen kommer jag inte ihåg mer alls. Kände hur jag drömde och hör tillslut röster, öppnade ögonen och såg att jag typ låg/satt på en stol och att två/tre sköterskor och pappa höll mig, trodde först att jag drömde för jag fattade INGENTING, jag var helt borta!!! Frågade vart jag var och kunde inte hålla gråten inne, var så himla chockad så vi kunde inte ta och jag pallade inte med. Fick sitta kvar en stund och sen fördes jag till en soffa som jag fick ligga i, jag var sjukt borta en stund, fick vatten och sen en festis (vet dock inte varför). Kan inte skriva alls idag känner jag, skriver bara fel!!

När jag legat på soffan i några minuter så skulle pappa och jag dra hem för jag fick inte gå till skolan igen och det tyckte jag var ett bra beslut av pappa! Fick hjälp med och gå av pappa eftersom jag var dålig, åkte till skolan och pappa hämtade engelskaboken och väskan. Sen drog vi hem, så har legat i sängen nu i tre timmar, inte roligt! Är fett illamående och omtumlad. Usch, de här har inte alls varit roligt, är en riktig kamp och har varit de jobbigaste på länge.. nu ska jag ligga i sängen och bara skriva med kompisar. 

Vi fick reda på historiaprovet och det gick sådär, sämre än jag visste att det skulle gå.. Blir så jävla förbannad, trodde iaf att jag skulle få ett C men jag fick ett jäkla D! Är så himla arg på mig själv. Ska jämt gå skit, visst klarade mig men ändå.. ska dra nu Puss&Kram

 
 
natalia

natalia

21 februari 2014 16:41

åhh låter inte alls bra! Du fick festis eftersom du nog hade ett lågt blodsocker o för ayy höja det gav dem dig nått sött.
Krya på dig nu, smsa om de e nått!!
Kram<3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

21 februari 2014 17:33

Jaha, tack för de info :) Tack, jadå du med!! Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards