elin-mylife

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Lastbil!

Av Elin - 21 februari 2014 22:09

Dagen har fortsatt med liggandes i sängen, tårar, ilska och tankar kring det som hände. Har inte orkat gjort nånting efter skolan, har i princip bara legat i sängen, har också varit sur och arg på mamma/Ida och gråtit för det som har hänt, det har berört mig ganska mycket även fast ni tycker att det bara är och svimma, men det är faktiskt mer än bara och svimma.. det var verkligen hemskt och jag får inte ur de ur huvvet!! :( Minns så jäkla väl när jag säger att jag mår illa och vaknar upp men är knappt i medvetandet men jag hör saker, uschfy. 
Ska iaf iväg till labb på måndag eller tisdag efter två så jag hunnit äta innan så jag kan ta de, då är jag kanske mer redo också och hoppas på att samma sak inte händer, det var verkligen en mardröm. Pappa berättade att sköterskan skrek ut till pappa ''nu svimmar hon'' och jag bara åker ner från stolen, pappa hinner få tag på mig och sköterskan går efter mer personal, hehe.. pappa sa att jag var lika vit som min tröja elr snön i ansiktet. Fan, han blev typ lika rädd som jag, jag kände de och han sa att han blev rädd. :( Stackarn.


Jag har fått ett nagellack av Oskar och det var super fint! :) Tack en än gång! (ifall du läser)

Mamma och jag hade blivit sams efter någon timme och då tog vi hand om Dennis, busade lite med honom och nu på kvällen följde jag med pappa i lastbilen. Det var roligt! :) Fast lite läskigt hahah! Har spelat The impossible quiz och det äger verkligen, testa de <3 Länk: http://www.addictinggames.com/puzzle-games/theimpossiblequiz.jsp

Nu ska jag ta det lungt, ha en bra kväll Puss&Kram 

Sorry för ingen bild.. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards