elin-mylife

Direktlänk till inlägg 6 april 2014

Ta bort livmoder?

Av Elin - 6 april 2014 19:15

Har haft mensvärk hela dagen idag i princip och runt tre fick jag fruktansvärd huvudvärk också! Kände att veckan förstördes av de.. var inte direkt så jag tänkte mig min vecka, men ett + är ju att jag nog slipper badet på torsdag-fredag! ;) hoppas..

Blev totalt slut kroppen, kunde inte göra någonting, inte ens ligga i sängen eller äta men jag fick ju såklart tvinga i mig och det var tacos som jag älskar men var inte alls gott idag... mådde sjukt illa och höll på och kräkas. I panik fick jag ta två tabletter för besvären och hoppa i duschen. Det hjälpte och nu känner jag inget alls! Hatar verkligen tabletter, men ibland är det verkligen till hjälp, speciellt när jag mår så här..


Har funderat på en grej! Om jag liksom ska ta bort min livmoder efter att jag fått barn och så? Det skulle ju ändå vara sjuuukt skönt, slippa skiten och allt! Fast då fick jag höra att man kan hamna i klimakteriet fortare, så istället kunde man sterilisera sig. Trodde inte mina öran haha så ja. 

Som sagt, det skulle ju vara skönt.. 


Idag har jag haft en städardag och varit duktig medans mamma och pappa jobbade. Ida städade sitt rum så fixade kattlådan, toan, dammsög överallt och torkade golvet. Plockade också ur diskmaskinen och plocka i lite. Jag vattnade också orkideerna<3 sett lite på the walking dead, lyssnat på musik. 

Har också hunnit målat naglarna. Känns riktigt bra iaf! :) Så kvällen blir datorn och tvn, I think. Skriva med lite kompisar och skriva lite tidsinställda inlägg för imorgon, tisdag och onsdag! Det låter schysst!! 


Har leverfläckar (känn er inte äcklade, det är inte ovanligt och många har de :) det är en brun prick och en på mig har börjat blivit missbildad eller vad man ska säga.. den har börjat växa, så den är som en liten bula och kliar ibland som f*n! Berättade det för mamma igår och hon tyckte att vi skulle hålla koll på den så den inte växer mer, för då kan den behöva behövas opereras bort.. :( wä! Har aldrig opererat mig och man är liksom vaken när dom opererar fast man får bedövning. Shiit..


Ha en bra kväll, nu blir det skriva fler inlägg!! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards