elin-mylife

Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

Uppdatering om Trisse <3

Av Elin - 18 juni 2014 21:45

Tänkte uppdatera lite hur det går med Trisse och vad jag haft för mig idag. 

Jag mår i alla fall bra men ändå lite skakig ifall han skulle bli sämre.. Trisse själv är sådär. Han har fått tagit det lugnt hela dagen, vi har gått med honom på promenader så han kan 'avföra' sig lite, dock kommer det ingenting så han är nog också förstoppad..(mamma och Ida är ute med honom nu så vi får se) 

Han har fått lite mat och han var utsvulten, dock vet vi inte om han kommer få ha kvar det, jag hoppas verkligen det!! 


Loj har han också varit hela dagen...nu mot kvällningen blev han piggare men fortfarande lite loj. Han har också fått vätskeersättning som gör så han piggnar till och ja. Nu hoppas vi på det bästa -Att han inte spyr mer och att han börjar skita! <3


Jag själv idag har inte haft en bra dag, både för det här och inte vetat vad jag skulle göra! Varit fint väder, varmt men blåsigt som bara den..inte roligt så jag själv har gått runt i BYXOR, TJOCKTRÖJA och FRUSEN som bara den. Usch! Har suttit vid datorn då och då, vattnat blommorna, suttit ute och haft koll på Trisse då å då.

Kollat så att han inte åt någonting, ifall han skulle 'avföra' sig mm. Haft fullt upp fast ändå inte, sjukt!


Imorgon hoppas jag på en mycket bättre dag! Piggare och gladare hund. Gladare humör här med. Och att jag kanske är ute lite mer, kanske sola/bada å gå på promenad. Vad ska det bli för väder tro? 
*Kollar* Fint...   regn och åska!! Omg.. där stöp mina planer.


Nu har ni fått det lite uppdaterat. Det blev lite rörigt men men.

Ha en bra kväll iaf! ♥♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards