elin-mylife

Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

Midsommarafton och dagen

Av Elin - 21 juni 2014 19:00

Tjena på er! Vilken skillnad det var på midsommarafton och msdagen. Haha igår var det roligt, tiden gick fort och jag hade mycket energi! 

Idag är det helt tvärtom! 

Jag är sjukt lat, dock inte trött men bara trött i kroppen. Sen går tiden segt ju. Vädret suger, blåser, är kallt och mulet. *Suck*

Har inte gjort något speciellt idag! Sov till halv tio och resten av dan har jag ipricip bara legat och vilat i sängen. Men tillslut kom jag upp på bena och började dammsuga och skura golvet lite för det såg ut som andra världskriget...dock är jag inte klar men Sara och dem är här nu. Så får fortsätta sen.   

Blir annars inget speciellt ikväll! Ska duscha och försöka fixa mina naglar, de ser förjävliga ut nu alltså!


Puh! Igår alltså, det var en riktigt bra dag, bättre än jag trodde faktiskt!   

Mina två kusiner och moster kom igår. Vi käkade en massa, pratade och hade det trevligt. Jag och min ena kusin hoppade studsmatta, spelade pingis och gjorde massa annat skit. På kvällen kom han på att vi kan ju gå och fiska, så vi satte igång med och leta efter mask och drog oss iväg. Det var riktigt kul, älskar och fiska! 
Min kusin fick upp två gäddor, dem var skiiiiit stora! Så dem tog vi hem, fileade dem och grillade dem. De var riktigt goda, dock mycket ben men jaja. Brydde mig inte så mycket om det.

Ännu senare på kvällen lyssnade vi på musik. Min mosters ex kom också, haha omg han är så himla rolig.   Han pratar EXAXKT hela tiden, en jävla pratkvarn, AHAHA! 

Nä men det var rikigt kul. Dock fick jag en drink på mig och blev blöt typ överallt..sen berättade mamma duktigt för alla om han jag tycker om.. JÄVLIGT SNÄLLT tyckte jag!!!!!  Inte...blev as generad och min kusin gick i hans klass förut, man bah: Heeeeeeeej!!   

Bortsett från det så var det roligt :) Somnade kanske vid tre. 

Tog tyvärr inga bilder på någonting för jag var fullt 'upptagen'. Skulle tagit bild på fiskarna men duktiga jag gjorde inte det. 


Ha en bra kväll nu! ♥ Kram

 
 
natalia

natalia

21 juni 2014 21:31

Kul! Synd bara att du intw tog bilder

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards