elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Aj säger jag..

Av Elin - 23 juni 2014 11:30

Började få ont i magen i förrgår, inte så att jag kände det så men om jag drog in magen och la mig. Igår blev det värre, kände inte alls igen värken. Det var en stark molande värk som hoppade från naveln, hela magen och tillsist vid blindtarmen. Har också varit sjukt illamående i samband med detta!

Höll på hela kvällen och under natten med. Så har haft svårt och sova. Smärtan fortsätter nu också men då å då.

Illamåendet är fortfarande kvar men är inte lika skarp, fast den finns där och irriterar i halsen. 


Jag är trött efter att vaknat för värken (och bara vaknat lite random). Så vad jag ska hitta på idag vet jag faktiskt inte. Kanske ska försöka på och röra mig lite sen, gå på en promenad eller nåt! Skulle verkligen vilja ut och springa annars, med musik i öronen. 

Det beror ju på hur magen och allt annat känns, tar som det kommer. Nu är jag ju ganska nyvaken så jag väntar tills senare  

Ha en bra måndag! ♥

 
 
natalia

natalia

23 juni 2014 13:35

Du borde kolla upp de!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards