elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 november 2013

♥ Mycket förlåt mig.. ♥

Av Elin - 14 november 2013 17:30

Just nu har jag sjukt mycket med saker och göra, känns som jag ska gå in i väggen snart. 

Mycket i skolan, mycket hemma, många läxor. När ska detta ta slut?! Jag blir så trött skulle bara kunna ligga kvar i sängen helt ensam en hel skoldag och vara frånvarande.. eller stänga mig inne på ett rum som ingen kom in i, bara jag och min musik. Det är just så jag vill ha det nu. 

Känns bara att alla vill plåga en till döden. Just nu är mitt liv så här: Skolan, läxor, duscha och så kanske jag hinner ta det lungt lite på kvällen.

Läxorna kommer tyvärr före bloggen men jag gillar mer och blogga än läxor, men dom måste också göras. 

Jag ska försöka hinna blogga varje dag. Men det är riktigt svårt när det är så här. Men ska FÖRSÖKA <3 


Igår så var det skola. Där gjorde vi inte alls mycket så det behöver jag inte skriva om. När jag kom hem gjorde jag teknikläxan och det gick bra! Sedan åkte vi iväg till Karlstad och där köpte mamma en surfplatta. Sedan gjordes läxa igen.. tillsist såg jag lite på tv. Sedan var det dags och sova. Denna natten sov jag också dåligt. Inte så himla kul eftersom jag då är överdrivet trött på morgonen. 

Men idag då :)  då först på morgonen hade vi musik, där fick vi lyssna på olika instrument. Sedan skulle vi öva på och sjunga på en låt sedan ska vi redovisa den i en liten grupp (max 4 pers). På tekniken gjorde vi läxförhör och det gick bra!! :) Var inte alls så svårt som jag trodde!

På matten fick vi sedan tillbaka matteprovet.. och det ska vi inte ens prata om. Åh, hur misslyckad är jag inte!? Men visst, visste att jag inte var så duktig så jag är väl ganska nöjd ändå. 

Sedan no då fick vi bygga olika molekyler/atomer tyyp.

SOn så hann vi knappt göra mer än och installera skrivare på våra datorer hahaha. 

Idrott-Då dansade vi äntligen upp dansen så nu slipper vi de mer. Hahah det var kul men jag failade lite. Fast det är det som är lite kul också ;) Annars har jag övat på engelskaläxan för vi har läxförhör imöra men ska öva mer lite senare.

Nu blire chill! Hare gött. Snart kommer ett frågegrejs typ. Kramisar :*

 



 
 
Hanna

Hanna

14 november 2013 18:14

Ser faktiskt framemot när vi ska sjunga haha!

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

14 november 2013 19:09

Haha jojo! ;)

 
natalia

natalia

14 november 2013 21:36

Det fixar du! :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

15 november 2013 17:08

Jaa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards