elin-mylife

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Elin - 26 november 2013 20:57

Varför är bloggplatsen så jävlans segt?! För mitt internet är inte alls segt annars men när jag lagt upp ett inlägg och det laddar så är det as segt! Usch!!! Är riktigt besviken på denna sidan nu! ;(

Av Elin - 26 november 2013 20:53


Av Elin - 26 november 2013 20:45

Gud vad det har varit stressigt på nåt sett efter skolan.. har inte riktigt kunnat sätta mig ner och kunnat slappna av. 

Just nu behöver jag det för min rygg håller på och explodera!
Hemma har jag suttit med farmor, farfar, sara, dennis och mamma o pratat, sedan gjort engelskaläxan, duschat och stressat. Fyfan!
Nu försöker jag varva ner.. lyssnar på musik och ska kolla på mitt favorithjälpställe.. :( 

Snart blir det också och sova, höll på och somna på bilden och när jag snackade med farmor o dom. Duktigt

Men vi ses <3 Pöss 




Av Elin - 26 november 2013 15:47

Fy vilken tråkig dag det har varit i skolan, till 120%.. eller ja lektionerna, annars har det väl varit ganska bra. 

Vi har haft dom tråkigaste ämnena också.. svenska, no, bild och so eller ja so är väl lite kul bara det att våran solärare var fett sur idag! Usch hatar sura personer, alltså hatar jag mig själv just nu!
Men det har varit en vanlig tråkig tisdag, inget mer och skriva om de. 

Jag och ''E'' har iaf pratat på NOn, eller ja vi pratade om no saker och så gjorde han så jag skrattade hela tiden, happy för de men tror inte han känner samma sak ändå! :'(åhh.. vi sitter iaf breve varann i nosalen, får njuta av de
När jag kom hem så drog jag och Trisse på en promenad. +Han mår mycket bättre nu! Glad för det med. Strax blir det mat, min favvomat, taaaaaaaacos! <3 

Sedan plugg, duscha och (chilla?) Vi får se hur det blir :) 
Ha en fortsatt bra tisdag för det ska jag försöka ha, puss <3 

Ovido - Quiz & Flashcards