elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 december 2013

Plugg, julklappar/shopping

Av Elin - 7 december 2013 17:30

Nu har man läst på inför kemiprovet, började med det andra kapitlet så jag kan få in det i hjärnan, men är riktigt besviken för jag kan inte få in saker i huvudet.. :/ förhoppningsvis är jag mer motiverad när jag ska göra de så då kommer jag komma ihåg de? Jaja, bara jag får E så är jag nöjd liksom och jag kommer inte få bättre betyg än de så, antingen F eller E blir de, det är känslan iaf  ;) hehe

Men annars så hjälpte jag lite till när mamma bakat, ville inte smitta ner kakorna så mycket så gjorde kanske bara tre små grejor men tror inte direkt det smittar så eftersom jag tvättade händerna o så hahahah

Har också tråkat extrem mycket.. och suttit lite vid datorn men inte alls så mycket. 

Funderade lite på om jag ska gå i stan nästa vecka till ''Nille'' för jag tänkte köpa lite julklappar till familjen, eller ja det blir nog mest till Sara, Ida och mamma där ifrån. Har ni några tips på julklappar man kan köpa till killar, vet faktiskt ingenting... förutom nån tröja men det kanske inte är så kul suck :( Får ta en titt i affärer hehe. Jag får nog också låna pengar av mamma el pappa för dem kommer ju liksom få en julklapp så då får dom ju tillbaka så hoppas dom går med på de :)
Jag skulle också åkt med Hanna och Amanda A till Karlstad och shoppat men det blir ju liksom inte av för vi pratar inte om de o så så känns nog som vi skiter i de, eller har jag fel?
Men kanske går jag till Nille på tisdag (för tyvärr åker jag taxi till och från skolan :() och jag slutar tre o taxin kommer vid fyra. Annars så tar jag det nån annan dag men är lite awkward och gå själv i en affär hahah.
Men det var de, kommentera gärna olika julklappar!! KRAM
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards