elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 november 2014

Uppdatering kärleksfrågor

Av Elin - 27 november 2014 10:15

Är du kär just nu? - Nja, förtjust i någon kanske men inte kär. 
Har du kysst någon idag? - Nej

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Mm.

Har du ett förhållande? - Nopp!
Om nej, varför inte? - För att jag tycker inte om någon och han jag var ihop med var en idiot...
När går gränsen vid otrohet? – Kyss absolut!
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej, aldrig i hela mitt liv att jag varit och kommer vara!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Haha nej varför skulle jag göra det?
Är du romantisk? - Ingen aning..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej fy! 
Är du svårflörtad? - Hehe nopp..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Nej
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Nej!
Har du haft sex med över 20 personer? - Nej!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.
Är du en bra pojk/flickvän? - Enligt mig - nej.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? – Dennis xD
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - "Han"..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- What..the..fuck, nej!
När fick du din första kyss? - Förra året.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18 tror jag :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Öhhm....ja..jag var ÅTTA - döm inte xD HAHAH
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig, tänk om det skulle ta slut liksom...
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Sålänge han är sig själv så är jag nöjd! Han är den han är.
Om du skulle beskriva din pojk/flickvän med några ord, vad skulle de vara? - 
Vad skulle du göra för den du gillar nu? – Gillar inte någon "så" för jag känner mig så osäker på förhållanden nu...men om vi pratar om honom jag är "förtjust" i så snacka mer. OBS! Nej är inte kär och kommer inte vara det på ett långt tag för jag är inte alls beredd på förhållanden och allt, men söt kan man tycka någon är!   
 
Ha en bra onsdag torsdag allihopa! ♥
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards