elin-mylife

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Elin - 12 december 2014 23:30

Suttit och kollat på Svenska hjältar galan, gråtit lite smått för det som personerna varit med om och fått rysningar när hjältarna fått priset. Jag vet inte men sånt här gör mig så svag, för vad folk VILL och KAN göra! Att de gjort ett sånt här program med för att hylla dem som verkligen gjort något bra - det är underbart. Jag finner inga ord för folk som hjälper till när saker och ting häner. Mer sånt folk vill vi ha och mer sådana program för den delen! 


Hade luciafirande idag, hände mycket saker, mycket drama om man säger så. Folk skrek, grät och det var typ slagsmål. Vet inte om jag ska gå in mer på dem sakerna men ni hör ju vad det låter som. Sedan när vi slutat så stod en polisbil på skolan. Vi visste inte varför, men när jag fick reda på lite saker och pratade med en kom det som en CHOCK! Egentligen inte då jag känt på mig det flera gånger, men när det väl kommer och man haft sina aningar så är det inte så konstigt att man blir chockad..

Förutom detta har vi kollat på Luciatåg, lekt massor med lekar med två andra sjuor. Var väl helt okej kul, jag ville bara hem så kände mig inte så inne i lekarna och dagen överhuvudtaget. 


Helgen är i alla fall här nu. Vad ska man göra? Det är tamefasiken en SVÅR fråga då jag är fri från plugg och allt! Jag börjar nästan få ångest att jag inte har nåt och arbeta med nu under helgen..vad ska jag hitta på?!? 

Man får hoppas på att vädret klarnar upp så att man kommer ut, om man säger så...


Ska i alla pröva den där grejen jag länge tänkt prövat. Vi får se om det blir bra och att det blir som jag vill - Ni får se om någon dag vad jag ska gö' och gjort  

Måste också fixa lite tidsinställda inlägg som jag har i huvvet som jag tänkt göra nu innan året är slut! Kanske kommer ha lite saker att göra i helgen i alla fall?   

________________________

Har så många tankar i huvudet just nu, men känner att jag har en för bra kväll för att må dåligt så vill icke förstöra den med dem. Vi tar det helt enkelt en annan dag - absolut! 


Känns så jävla bra - jag har klarat mig FLERA dagar sen jag var nere och mådde dåligt. Känner mig så himla stolt över mig själv.

 


Ser så fram emot saker. Dagarna, veckorna, månaderna och framtiden! Jag mår bra och jag är gla'. Jag är på G!


Dock är det dem där tankarna. Det har kommit nya. Jag FÖRSÖKER verkligen stå emot dem, men det går INTE! Varje dag får jag fram dem. Så fort jag vaknar. Dem är inte roliga och jag vet vad dem innebär men..när jag gör som tankarna säger mår jag bra och lider inte. Å om jag inte gör som dem "säger" då mår jag så jävla dåligt..

Tar det en annan dag för nu ska jag leva livet!

Antar att jag kommer vara vaken hela natten då jag tog ett glas med julmust i förmiddags. Jag är uppe i varv - skrattar åt allt och är helt stojig, Oh my gooood! Denna natten kommer va lång. 


Hoppas att ni alla får en BRA helg!♥ Godnatt!!!♥







Ovido - Quiz & Flashcards