elin-mylife

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Elin - 19 december 2014 19:54

Som många av er fastnade för var bilden på blommorna som jag la ut igår. Blev ett missförstånd som ALLA kunde missförstå, (t.om jag, dömer ingen!!!) många av er trodde att jag fått blommorna av någon - sådan tur har inte jag och har en beundrare!   men det har jag inte.

Det är nämligen mammas, hon fick dem av pappa för dem hade bröllopsdag för någon dag sen och då tänkte jag igår att "åh ja jag måste bara ta kort på dem och lägga ut dem på bloggen" - tyckte att dem var så otroligt fina + jag ÄLSKAR "friska/levande" blommor och speciellt rosor!    

Önskade dock att jag fick dem av någon för det skulle man ju INTE tacka nej till!    Så om någon nån gång skulle ge mig nåt - ge blommor, är svag för sådant och jag tycker att det bara är FÖÖÖÖÖÖÖR sött!!!! ♥

Men där har ni en förklaring. ALLA missförstår och ni är bara för gulliga!!♥ 

 

Kärlek till er!♥



Av Elin - 19 december 2014 19:02

Jag vet inte vad det är med mig idag, jag är extremt trött och jag håller iprincip på och somna hela tiden! Jag skojar inte! Det började efter skolan, precis när jag kom hem kom tröttheten. Tänkte att det bara var något tillfälligt men det har fortsatt hela dan, jag höll t.om på och somna på IKEA när vi åt!? Och det har bara blivit värre nu framåt kvällen! 

Jag har försökt sova men jag har inte alls kunnat det. Så otroligt irriterande! Jag har också fått en sådan huvudvärk så jag funderar verkligen på och lägga mig så fort jag gjort detta inlägget..  mina ögon svider och de är så sjukt röda. 


Sista dagen i skolan är avklarad och det känns sjukt skönt. Nu har jag ett långt och bra jullov att se fram emot, dock vet jag inte vad jag ska hitta på men det kommer jag absolut veta den senare!

Nu i helgen ska vi i alla fall storstäda huset och göra julgodis.   


Vi fick våra BETYG idag! Var så sjukt nervös när vi skulle få dem så satt och skakade å frös. Dock när jag öppnade det så var jag helt lugn och trodde att jag skulle vara nervös och skaka när jag öppnade det, men var helt tvärtom. Blev snopen när jag såg betygen, var inte mycket som ändrat sig och jag känner mig på nåt konstigt sätt inte så nöjd med betygen överhuvudtaget i år! Jag har klarat allt, klarat mig mer än bra då jag ligger mest på C (förlåt om det låter som att jag skryter!) men jag vet inte - ligger iprincip som förra terminen.

Kan vara för att jag inte mår så bra och att jag inte "hänger med" med betygen, men nej jag vet inte..*tittar på det* 

En sak har dock ändrats bra, nu när jag ser på det så gråter jag - jag har höjt mig i engelskan till ett D! Fy fan vad glad jag är!!!! Grät när jag såg det förut med. Hur fan har det kunnat ändrats?! Jag är i chock!


Nu gäller det nästa år att jag tar i med matten, svenskan och kemin - tror ni att jag kan komma upp till nästa spalt i det?    Haha, ska självklart ta i med ALLT, men dock dem jag behöver bättre i! 

______________

Nu ska jag försöka sova, är sjukt sent att försöka sova nu men jag känner att mina ögon inte orkar mer. Vi får se om jag svarar på era kommentarer idag, annars imorgon!!!! Tack för att NI förstår ♥♥♥♥ 

 

Många kramar ♥



Av Elin - 19 december 2014 08:30


Vad tycks?     


Nu har vi nog precis börjat och jag är så nervös. Inte för själva dagen men för BETYGEN! Jag är så spänd på om jag förbättrats eller försämrats. Jag vill se, men ändå inte!

Kommer verkligen inte öppna betygen i skolan, utan jag vill göra det i lugn å ro hemma då jag slipper massa blickar och få frågan "Hur gick det för dig?" - spelar det någon roll? Alla är olika bra! 


Längtar tills jag öppnar och verkligen får se hur mycket jag varit med i år! Sitta å skaka av nervositet..håll tummarna att det går bra för mig!♥


Ha en underbar fredag för det ska JAG försöka ha!♥♥♥




Ovido - Quiz & Flashcards